Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de cercetare si experimentare


Anunt de participare numarul 62133/26.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor, Dancu
Adresa postala: Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 707252, Romania, Punct(e) de contact: Steofil Creanga, Tel.0232272465, Email: [email protected], Fax: 0232272667, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Statiune de cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de cercetare si experimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIUNEA DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU CRESTEREA BOVINELOR DANCU, Localitatea Dancu, jud Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotarea Institutiei cu echipament de cercetare si experimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Echipament de cercetare si experimentare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10.000 ron, garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1-declaratie de eligibilitate;2-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta de urgenta 34/2006;3-certificat de atestare fiscala;4-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;5-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte documente echivalente celor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani 2005, 2006, 2007, (Fomularul 7-Sectiunea III);
Bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente -copie;
alte documente echivalente inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare medie a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, 2005, 2006, 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani- Formularul nr. 9 Sectiunea III si Lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani Formularul 8 Sectiunea III;
- Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii propriu ISO 9001 si Autorizare pentru livrarea produselor insotita de documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al producatorului ISO 9001. copie insotita de mentiunea conform cu originalul.- Se vor prezenta pentru personalul tehnic si de specialitate desemnat certificate de competenta profesionala emise de producatorul echipamentelor prin care se atesta capacitatea persoanei desemnate de ofertant sa efectueze instalarea, instruirea personalului si service.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta pentru personalul tehnic si de specialitate desemnat certificate de competenta profesionala emise de producatorul echipamentelor prin care se atesta capacitatea persoanei desemnate de ofertant sa efectueze instalarea, instruirea personalului si service in original sau copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2008 10:00
Locul: Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Dancu, localitatea Dancu, jud Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai statiunii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021/3104641, Email: [email protected], Fax: +4021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia "Contencios administrativ"
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40232/260600, Fax: +40232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Cresterea Bovinelor Dancu
Adresa postala: Localitatea Dancu, Comuna Holboca, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232.272.465, Fax: 0232.272.667
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer