Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de climatizare profesional si UPS pentru camera serverelor


Anunt de participare numarul 138361/23.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE TELEVIZIUNE
Adresa postala: CALEA DOROBANTILOR 191, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA DUDU, Tel. +40 213058859, In atentia: Radu Popescu, Email: [email protected], Fax: +40 213058859, Adresa internet (URL): www.tvr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciu public autonom de interes national
Activitate (activitati)
Altele: Media
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de climatizare profesional si UPS pentru camera serverelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Dorobantilor, Nr. 191, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipament de climatizare professional si UPS pentru camera serverelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietuluui de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 443, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 4435 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare va fi constituita in forma de: 1. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului din sectiunea FORMULARE ;2. Instrument de garantare emis de o societate de asigurari.3. Ordin de plata in contul autoritatii contractante.In cazul in care un operator economic va depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, SRTV va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4200 lei+23.55 lei= 4223.55 lei. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata in contul SRTv sau depunerea de numerar la casieria SRTv)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 7).- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul 3)- Certificat de participare cu oferta independenta (Formularul 13).- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 14).- Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozite si taxe locale.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documente care sa dovedeasca forma de inregistrareSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Persoanele juridice/ fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original/ copie legalizata pentru conformitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Lista cu principalele livrari de produse in ultimii trei ani.
Se vor prezenta maxim 4 contracte in valoarede 443548 lei.
Se vor prezenta recomandari. Aceste recomandari nu vor fi adresate direct SRTV.Se vor prezenta max. 4 recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele declarate admisibile vor intra in etapa de licitatie electronica. Licitatia electronica se va desfasura pentru fiecare lot. Elementul ofertei care va face obiectul procesului de reofertare este pretul. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei Numar de runde: 1 (una); Durata unei runde: 24 ore. Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic da informatii despre: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul de participanti; clasament. Pentru participarea la licitatia electronica ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii pentru conectare si inregistrare sunt disponibile la pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2012 12:00
Locul: Calea Dorobantilor, Nr. 191, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au acelasi pret, pentru departajare se va cere o noua oferta in plic inchis iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia va fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Dorobantilor 191, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010565, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 213058871, Adresa internet (URL): www.tvr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer