Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de imagistica prin rezonanta magnetica cu camp magnetic de 1,5T


Anunt de participare numarul 132411/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA MOGOSIN, Tel. +4 0255/211511, Email: [email protected], Fax: +4 0255/214500, Adresa internet (URL): www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de imagistica prin rezonanta magnetica cu camp magnetic de 1, 5T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Resita, Str. Fagarasului nr.18, Resita, Jud. Caras Severin.
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, instalare si punere in functiune ?Echipament de imagistica prin rezonanta magnetica cu camp magnetic de 1, 5T? pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33113000-5 - Echipament de imagistica cu rezonanta magnetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de imagistica prin rezonanta magnetica cu camp magnetic de 1, 5T? pentru Spitalul Judetean de Urgenta Resita
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant garan de participare 80.000 lei, Inst de garan emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, O.P, Cuant garantiei de buna executie-5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului -traduse in limba romana si legalizate, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrise in domeniile de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri, precum si faptul canu are inscrise mentiuni referitoare la condamnaripentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, Informatii generale, Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte din ultimii 3 ani, Demonstrarea derularii unor contracte de furnizare care sa cuprinda echipamente de natura similara (echipamente/dispozitive medicale) ? cel putin 1 contract, Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de MSP pentru dispozitivele medicale fabricate in Romania sau Declaratii de conformitate a producatorului cu prevederile directivei medicale 93/42 EEC sau autorizatii din care sa rezulte ca produsele ( echipamentele medicale) sunt in conformitate cu standardele europene, Ofertantii vor prezenta documente care sa confirme/probeze calificarea personalului propus pentru montaj/instalare/punere in functiune, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Informatii privind subcontractantii, Standarde de asigurare a calitatii-Sistem de Management al Calitatii ? ISO 9001:2001sau echivalent, PRECIZARIPRIVINDASOCIEREA,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1 cam 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor avand asupra sa imputernicire scrisa si copie dupa C.I
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021-3104641, Email: [email protected], Fax: +4 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2/OUG 34/2006, Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Caras-Severin
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918 nr.1, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Tel. +4 0255-211420, Email: [email protected], Fax: +4 0255-211420, Adresa internet (URL): www.cjcsw.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2011 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer