Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Echipament de incalzire centrala? si ?Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala?


Anunt de participare numarul 140786/28.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
Adresa postala: Constantin Noica, nr.140, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060051, Romania, Punct(e) de contact: Purice Cristian, Tel. +40 213164108, Email: [email protected], Fax: +40 213120400, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipament de incalzire centrala? si?Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEANATIONALA DE EDUCATIEFIZICA SI SPORT BUCURESTI, Str. Constantin Noica, nr. 140, sector 6.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie transformareaPunctului Termic din incintaUNEFS in Centrala Termicacare saasigure necesarul de energie termica pentru incalzire si apa calda menajera pentru toti consumatorii bransati la punctul termic mentionat, inclusiv achizitionarea unei centrale termice conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
centrala termica conform specificatiilor din caietul de sarcini - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 746, 130RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 14.900 lei respectiv 7.450 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Modul de constituire a garantiei de participareGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.6- UNEFS- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO67TREZ706504601X000234, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Cunatumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului, fara TVAPentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrprinderilor mici si mijlocii ; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM-urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri .Modul de constituire a garant. de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind calitatea de ofertant-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ? Cojocaru Viorel, director general- Porumb Dumitru, director economic- Constantinescu Mariana, , consilier juridic- Cismaru Stefan, responsabil achizitii- Cristi Purice
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalulAutorizatie ISCIR pentru instalarea , montarea si autorizarea echipamentelor din centrala termica.
Sa fie autorizat ISCIR in conformitate cu urmatoarele prescriptii tehnice:
? PT C7-2010 Dispozitive de siguranta
? PT C9-2010 Cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune
? PT C11-2010 Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani financiari incheiati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
- Se va atasa fiecarui contract Recomandarea din partea beneficiarului - copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul?- Formularul nr.3? Sectiunea IIISe solicita ca ofertantul sa dispuna de personal desemnat ca RSL, RVT, RTSrespectiv RADTI, Conform Prescriptiei Tehnice PT C9-2010 emisa de ISCIR si publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 385 bis/10.VI
Certificat ISO 9001/sau echivalent care sa ateste existenta sistemului de management de calitate in: ?Lucrari de instalatii tehnico ?sanitare (Montare, instalare, punere in functiune, service si reparatie? cat si ?Proiectare, executie si servicii instalatii termice, electrice, sanitare, alimentari cu apa si canalizare, climatizare si de ventilatie. Activitati de testari si analize tehnice? valabil la data limita de depunere a ofertelor sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 12:00
Locul: Sediul UNEFS: str. Constantin Noica, nr.140, corp L, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele clasate pe primul loc cu acelasi pret vor face obiectul unei reofertari in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Licitatie deschisa mai mare de 125.000 euro: in 10 zile, incepand cu ziua urmatoare transmiterii rezultatelor procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEANATIONALA DEEDUCATIEFIZICA SI SPORT
Adresa postala: Str. Constantin Noica, nr. 140, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060057, Romania, Tel. +40 213164107, Email: [email protected], Fax: +40 213120400, Adresa internet (URL): http: //www.unefs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer