Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de laborator 2


Anunt de participare numarul 66947/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540139, Romania, Punct(e) de contact: Leb Annamaria, Tel.0265213533, In atentia: Serviciului Aprovizionare, Email: [email protected], Fax: 0265211944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de laborator 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38, Magazia Centrala
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 766 si 112, 438EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 Balante analitice digitaleLOT 2 Balante digitaleLOT 3 Multiparametru digital cu accesoriiLOT 4 Set pipete automate reglabile simple/multicanal (2µL-5 mL)
LOT 5 Distilator/Bidistilator de apa pentru laborator(cu rezervor)
LOT 6 Microscop binocular
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38310000-1 - Balante de precizie (Rev.2)
38424000-3-Echipament de masurare si de control (Rev.2)
38437100-8-Pipete (Rev.2)
38510000-3-Microscoape (Rev.2)
42912330-4-Aparate de purificare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Balante analitice digitale - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 15 buc)
LOT 2 Balante digitale - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 15 buc)
LOT 3 Multiparametru digital cu accesorii - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 5 buc)
LOT 4 Set pipete automate reglabile simple/multicanal (2µL-5 mL) - 2 seturi(exista posibilitatea suplimentarii cu 10 seturi)
LOT 5 Distilator/Bidistilator de apa pentru laborator(cu rezervor) 2 buc(exista posibilitatea suplimentarii cu 2 buc)LOT 6 Microscop binocular - 14 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 4 buc)
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 766 si 112, 438EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-LOT 1 - 183 RON, LOT 2 - 108 RON, LOT 3 - 504 RON, LOT 4 - 134 RON, LOT 5 - 840 RON, LOT 6- 1.270 RON, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget MEdCT, dotari laboratoare licenta, venituri proprii, cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl. de eligib., orig;2)Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, orig;3)Certif. fiscal privind achitarea impozit. si tax. locale, original sau copie legaliz., val. la data licit.4)Certif. de atest. fisc. privind oblig. de plata catre bugetul de stat, orig. sau copie legaliz., valabil la data licit.;5)Certif. de inreg. elib. de Reg. Com. pentru pers. fiz. sau jurid. romane sau doc.edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg. pt.pers.fiz. sau jurid. straina;6)Certif. constat. elib. de ORC, orig. sau copie legaliz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri din ultimii 3 ani;2)Bilant contabil din 31.12.2007, inregistrat de organele competente, certificat pt. conformitate pe fiecare pagina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Livr.in ultim. 3 ani;2)Schite/fise/foto;3)Certif.de conformitate elib. de prod.sau marca CE;4)Aprobare de model;5)Decl.din partea prod.priv.disponib.furniz.pieselor de schimb pt.o per.de 8 ani de la semnarea contractului;6)Dovada posib.efectuarii service-ului aut.in Rom.;7)Autoriz. de dealer de la prod;8)Certif.manag.calit. a prod./distrib.;9)Subcontract.si/sau contr. de asoc;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)pt. prod. similare;2)conf.caietului de sarcini;3)copie legaliz.;4)copie legaliz.;5)orig.sau copie legaliz.;6)orig.sau copie legaliz.;7)orig.sau copie legaliz.;8)ISO 9001 sau echiv.;9)unde este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Termen de livrare
10%
Descriere:
3.
Garantie
10%
Descriere:
4.
Post garantie
10%
Descriere:
5.
Mentenanta
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 11:00
Locul: Sediul U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38, Serviciul Aprovizionare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Str.Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540139, Romania, Tel.0265/213533, Email: [email protected], Fax: 0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2008 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer