Licitatie Publica - Echipament de lucru si protectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 81941/09.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRANSPORT FEROVIAR CALATORI IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232/230291, Email: [email protected], Fax: 0232/230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament de lucru si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala - RTFC Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament de lucru si protectie - conform prevederi caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18221100-5-Pelerine impermeabile (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini - anexa A.
Valoarea estimata fara TVA: 57, 026.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare conform fisa de date punctul VI.3; garantia de buna executie = 6% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEgalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - formular F 1, in original
2.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular F 2, in orig;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata;
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata;Nota: a) Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului;
2. fisa de informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-formular F 3, in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor contracte de furnizare a produselor care fac obiectul prezentei proceduri efectuate in ultimii 3 ani, si se va anexa minim una recomandare aferenta formular F 4, in original;
2. declaratie pe proprie raspundere prind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- formular F 5, in orig;
3. declaratie referitoare la dotarea de utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare formular F15 in original;
4. mostre de produs pentru toate produsele ofertate;
6. Se vor prezenta in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2001, la producator sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene.
7. certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor ofertate: certificate de calitate/conformitate, certificate de examinare EC de tip, declaratii conformitate EC, rapoarte de evaluare a conformitatii, buletine, fise tehnice de fabricare. Nota: nu se solicita certificate de incercari EC de tip pentru manusi sudor si manusi lacatus (fiind produse de conceptie simpla, cf. HGR nr.115/2004, modificata prin HGR nr.805/2005).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1 singura etapa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Iasi 26/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 10:00
Locul: RTFC Iasi , b-dul Nicoale Iorga, nr.2, etaj 1, Birou Achizitii, jud Iasi.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavrolopeos, nr.6, . sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str.Anstasie Panu, nr.25 bis, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/230060, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic alRTFC Iasi
Adresa postala: b-dul Nicolae Iorga, nr.25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232/221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 11:08