Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT DE LUCRU SI PROTECTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 68933/18.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Stefan, Tel.2065999, Email: [email protected], Fax: 3178490, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Serviciul Achizitii, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul AchizitiiAntreprize, Tel.021/206 53 08, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021/317 24 00
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Serviciul Achizitii, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Antreprize, Tel.021/206 53 08, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021/317 24 00
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Serviciul Achizitii, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Antreprize, Tel.021/206 53 08, In atentia: Ciprian Stefan, Fax: 021/317 24 00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT DE LUCRU SI PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. EnelDistributieMunteniaSA BucurestiBd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENT DE LUCRU SI PROTECTIE
LOT 1.Articole de acoperit capulLOT 2.Haine de serviciuLOT 3.Manusi de lucruLOT 4.Veste reflectorizanteLOT 5.Impermeabil din doua piese
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18443300-9 - Articole pentru acoperit capul (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18221000-4-Imbracaminte impermeabila (Rev.2)
18222000-1-Haine de serviciu (Rev.2)
35113440-5-Veste reflectorizante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1.Articole de acoperit capul, LOT 2.Haine de serviciu LOT 3.Manusi de lucru LOT 4.Veste reflectorizante LOT 5.Impermeabil din doua piese, detaliate pe loturi in Anexa "LOTURI", cantitati conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 291, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.01.2009 pana la 27.02.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 3150 lei(1575 lei pt.IMM-uri), prezentata pe loturi in anexa "LOTURI", Garantie de buna executie 10% din pretul contratului(5% pt. IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie participant la proceduraDeclaratii neincadrare in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale, la bugetul general consolidatCertificat de inregistrare si certificat constatator emise de O.R.C.Declaratie IMM (dupa caz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil la 31.12.2007
Nivel specific minim cifra medie anuala de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare de 447000 lei(223500 lei pt IMM.)prezentata pe loturi in anexa "LOTURI"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniNivel specific minim necesar: Pentru fiecare lot, lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, confirmate prin recomandari
Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Autorizatia de livrare/comercializare, declaratie produsele corespund specific.tehniceCertificarea sistemului calitatii pentruproducator si furnizor
Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP, in calitate de ofertanti si carora le va fi transmisa invitatia de participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA116/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: plata cu OP in cont IBAN : RO82RNCB0072002941480001 BCR Bucuresti Sector 1deschis de SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA BUCURESTI, CUI: RO 14507322
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2008 10:30
Locul: SEDIUL SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA BUCURESTI, Serv. AchizitiiAntreprize cam.702
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se obtine de la sediul autoritatii contractante in urma transmiterii solicitarii scrise la fax 021/3172400, insotita de copia O.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti.
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021/319.51.80
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. EnelDistributieMunteniaSA Bucuresti, Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Serviciul Achizitii, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/206 53 08
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2008 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer