Licitatie Publica - Echipament de lucru si protectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 73941/20.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: str. Banu, nr. 6, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: str. Banu, nr. 6, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi
Adresa postala: str. Banu, nr. 6, jud. Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700127, Romania, Tel.0232-217822, Email: [email protected], Fax: 0232-217822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament de lucru si protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala RTFC Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse de echipament de lucru si protectie conform prevederi caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18221100-5-Pelerine impermeabile (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
35113440-5-Veste reflectorizante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 112, 890.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.particip: conform anexa B la prezentul anunt.Gar.buna exec.=5 % din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-in orig;
-Decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.5 alin.1 din Legea nr.21/1996 priv.concurenta-in orig;
-Certif.constatator priv.achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFPFS-in orig.sau copie legaliz;
-Certif.priv.plata taxelor si impoz.locale-elib.de Primaria locala-orig.sau copie legalizata;
-Certif.emis de O.R.C.din care sa rezulte ca domeniul de activ.al ofertantului coresp.obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplicarea Legii 85/2006-orig.sau copie legal;
-Pt.pers.fiz./juridice straine-docum.edificatoare care sa dov.o forma de inregistr.ca pers.jurid.sau de inregistr/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prev.legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana-copie legalizata.(Pt.a fi valabile, certificatele trebuie sa fie emise cu max.30 zile inainte de data deschid.ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente-in copie;
- Decl.priv.informatii generale-in orig.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalele contracte, recomandari pentru produsele furniate (minim 1), documente pt implementarea si mentinere sistem management calitate, documente de autorizare, buletine, probe, fise tehnice de fabricatie (executie), mostre produs ofertat, declaratii de conformitate/certificate de examinari EC, certificate care sa ateste conformitatea produselor, alte documente conform prevederi documentatie atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura etapa.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri-Terminal Iasi, str. Banu, nr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice, documentatia de atribuire nu a putut fi postata in SEAP, aceasta putand fi ridicata de la sediul BRM-terminal Iasi, str. Banu, nr. 6, Iasi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-31046421, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-230060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Iasi
Adresa postala: Bdul Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 15:01