Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT DE LUCRU SI PROTECTIE (CF. CCM)


Anunt de participare (utilitati) numarul 14579/15.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC IASI, B-DUL NICOLAE IORGA NR. 2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL DE ACHIZITII, Tel.0232.230291, In atentia: Mihai Luchian, Email: [email protected], Fax: 0232.230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT DE LUCRU SI PROTECTIE (CF. CCM)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Centrala - RTFC Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament de lucru si protectie (cizme din cauciuc, manusi din cauciuc si piele, salopete doc, costume antiacizi, pelerine ploaie, veste avertizoare, sube, caciuli, costume vatuite).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19312000-6 - Incaltaminte cu parti de cauciuc sau de material plastic (Rev.1)
18100000-0-Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.1)
18131600-2-Veste reflectorizante (Rev.1)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.1)
18424000-7-Manusi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de lucru si protectie cf. nomenclator CCM.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.06.2007 pana la 29.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 3600 lei (lotul 1 = 540 lei; lotul 2 = 580 lei; lotul 3 = 190; lotul 4 = 350 lei; lotul 5 = 220 lei; lotul 6 = 1560 lei; lotul 7 = 160 lei).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare; este posibila subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere privind participarea la procedura, certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat si locale, certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil la 31.12.2006 si capacitatea financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte similare (minim 5), certificat implementare management calitate SREN ISO 9001/2001, declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice, aviz MMPS pt. producere echipament, buletine analiza/certificate calitate, materiale principale folosite pt. producerea echipamentului,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
24/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2007 11:00
Locul: BRM - Terminalul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Adm. si Fiscal
Adresa postala: str. Anastasie Panu 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.260060, Email: [email protected], Fax: 0232.255906
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data deschiderii ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RTFC IASI
Adresa postala: B-dul Nicolae Iorga nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232.230291, Email: [email protected], Fax: 0232.230291
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2007 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer