Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de protectie- costum vatuit si combinezon


Anunt de participare numarul 125227/06.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295
Adresa postala:  str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400397, Romania, Punct(e) de contact:  Nicolae Nicoara, Tel. 0264/592481, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0264/597553, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de protectie- costum vatuit si combinezon
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -beneficiar
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 725, 750RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - in functie de fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipament de protectie in functie de fondurile puse la dispozitie si ordinele esaloanelor superioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18130000-9 - Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
combinezon - 3100 bucati
costum vatuit - 3000 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 725, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Combinezoane - 5890 lei. Costum vatuit - 8625 lei. Se va constitui garantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la buget. Plata conform OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - Va fi exclus ofertantul care nu indeplineste conditiile de eligibilitate.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Vor fi exclusiofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.3.Declaratie privind participarea cu oferta independenta4.Certiicat de inregistrare si Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile si conturile de profit si pierdere pentru ultimii 3 ani, in copie certificata ??conform cu originalul??
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare: - valoarea cifrei de afaceri globale (in cel putin unul dintre ultimii 3 ani) sa fie cel putin egala cu : pentru costum vatuit: 85500 lei, pentru combinezon: 129375 lei.In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru ambele loturi cifra de afaceri minima solicitata este de 214875 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :1.Buletine de analizasau rapoarte de incercare , in original, intocmite in anul in curs, emise de un laborator de analiza neutru acreditat RENAR, 2.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.3.Mostre - Operatorul economic va depune mostre pentru produsele care fac obiectul licitatiei. Mostra va fi insotita de confectiile (combinezon si/sau costum vatuit) care au fost trimise la laborator pentru prelevare de probe. Confectiile trimise la probe vor fi insotite de etichete intocmite de laboratorul de analize care sa ateste ca acestea au facut obiectul analizelor de laborator solicitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.prezentareabuletinelor de analiza sau rapoartelor de incercare a materialelor de baza cu precizarea tuturor caracteristicilor tehnice ale acestora prezentate in specificatia tehnica pentru loturile pentru care s-a depus oferta;2.operatorul economic sa faca dovada livrarilor de produse (din aceiasi grupa CPV) de o valoare cel putin egala cu :85500 lei pentru costum vatuit: , 129375 lei pentru combinezon. In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru ambele loturi acesta sa faca dovada livrarilor de produse (din aceiasi grupa CPV) de o valoare cel putin egala cu :214875 lei.3.Mostrele depuse sa corespunda cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O runda de o zi.Elemente: pretul. Limite de imbunatatire: - . Informatii: - pozitia, fara identitate si fara pret.Altele: de la SEAP. Conditii: sa fie depusa oferta si inscriere in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A - 1122 din 21.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
-
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante -str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj- Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentantii ofertantilor participanti care prezinta imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform articolului 256~2 din OUG 34/2006, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer