Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 131681/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Constantin Ionescu ? Director Infrastructura., Tel. 021.319.36.01/5571, In atentia: Ing. Constantin Ionescu ? Director Infrastructura., Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Depoul Exploatare TEM din Soseaua Berceni nr. 383 (statia de metrou Berceni),
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
18113000-4-Imbracaminte de uz industrial (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18332000-5-Camasi (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare echipament de protectie conform Caietului de sarcini ? Sectiunea IILotul 1:617.270 lei
Lotul 2:215.930 lei
Lotul 3:193.525 lei
Lotul 4:48.789 lei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 075, 514RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare - 21510, 28 lei, impartita astfel: Lot 1:12345, 40 lei, Lot 2:4318, 60 lei , Lot 3:3870, 50 lei, Lot 4:975, 78 lei.Garantie buna executie: 7 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din venituri proprii si subventie de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din OUG nr. 34/2006.
- Certificatul Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Formularului nr. 3 ? Informatii generale (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 3) din Sectiunea III a documentatiei, completat cu informatiireferitoare la:
? datele de identificare ale operatorului economic;
? media pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2008, 2009, 2010) a cifrei de afaceri globale;Cerinta minima privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani se refera la cifra de afaceri globala.
Cerinta minima pentru Lotul 1: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.000.000lei.
Cerinta minima pentru Lotul 2: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 400.000 lei.
Cerinta minima pentru Lotul 3: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 300.000 lei.
Cerinta minima pentru Lotul 4: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 80.000 lei.
Cerinta minima pentru toate patru loturile: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.780.000 lei.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 aniCerinte minime: Lotul 1: unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 500.000 lei, Lotul 2: unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 200.000 lei.Lotul 3: unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 150.000 lei.Lotul 4: unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 40.000 lei.Pentru toate cele patru loturi: unu pana la trei contracte, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 890.000 lei.2. Se vor prezenta documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara.
3. Ofertantul va prezenta mostre aferent fiecarui lot ofertat (cate 1 bucata din fiecare produs).
4. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii la nivelul SR ISO 9001/2008, corespunzator obiectului de activitate al contractului.
5. Formularul 12C din Sectiunea III, privind calitatea de participant la procedura.
6. Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii (cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora). Daca este cazul, oferta va cuprinde un acord preliminar de asociere / subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; durata unei runde: 1 zi; licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei mentionate.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 11:00
Locul: SC METROREXSA, MTI, Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etaj9, cam. 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conf. cu prev. art.256² din OUG nr.34/2006, persoana care se considera vatamata poate sesiza C. N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.C. METROREX S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.316.39.01, Email: [email protected], Fax: 021.312.51.49, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2011 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer