Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - echipament de protectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 134720/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CIOICA, Tel. +40 750250576, Email: [email protected], Fax: +40 252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma apartinand MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
echipament de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala Romag Prod, Calea Targu Jiului, km 7, jud. Mehedinti.Sucursala Romag Termo, sat Halanga, com.Izvoru Barzii, jud.Mehedinti.Sucursala I.T.O.N.Magurele, jud.Ilfov, str. Atomistilor nr. 409
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipament de protectie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
18114000-1-Salopete de lucru (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
33735100-2-Ochelari de protectie (Rev.2)
35113410-6-Imbracaminte de protectie impotriva agentilor biologici si chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 661, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 6486 LEI pentru lotul I, 6423 LEI pentru lotul II, 320 LEI pentru lotul IIIGarantia de participare se constituie prin: 1.instrument de garantare Formular 18 - emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- garantia trebuie sa fie irevocabila.2. ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul cod IBAN RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de furnizarese constituie, prin : ? instrument de garantare (conform formular 14 ) in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului cu valabilitatea egala cu durata contractului. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zileopereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat.Se va prezenta Formularul 3Cerinta nr. 4Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Se va prezenta Formularul 4. Persoanele cu funtie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in formularul 4.Cerinta nr. 5Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Se va prezenta formularul tip emis de autoritatilecompetente.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata).Se va prezenta formularul tip emis de autoritatilecompetente.Certificatele mentionate la punctele 5. si 6. trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu max.30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Se va prezenta certificatul constatator.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Se va prezenta declaratia.Cerinta nr. 3Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta documentele edificatoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
.?Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din cel multultimii 3 ani ( nu se va lua in considerare anul in curs ).Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.
Cerinta nr. 2
?Angajament privind sustinerea financiara? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( daca este cazul ). Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle insituatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180 si ale art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. De asemenea se va prezenta minim o recomandare, maxim trei recomandari din partea beneficiarului pentru fiecare lot in parte.
?Acord de asociere?(daca este cazul) Mai multi op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a exista obligatia legalizarii.Legalizarea asoc.se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul grup. de op.ec., unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider.Ceilalti membri ai grup.trebuie sa prezinte o decl.care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.Oferta va fi transmisa de liderul grupului.Un op.ec.poate participa la proc.de atrib. numai cu o singura oferta, fie in nume propriu, fie in cadrul unui grup. In cazul asocierii mai multor op.ec., cerintele priv.situatia pers.a ofer.si capac.de exer.a activ.prof.trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind cap.ec.-finan.si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.Op.ec.care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la articolele 180 si 181 OUG nr.34/2006, cu modif.si completarile ulterioare, vor fi exclusi din procedura de atribuire.
Cerinta nr. 5
?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului? in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( daca este cazul )Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180din OUG 34/2006 si ale art.181 lit.a, c^1 si d din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 6 In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac ob.achiz., se solicita tuturor ofertantilor depunerea de mostre ale produselor ofertate. Pentru fiecare lot ofertat, se solicita dep. de mostre pentru fiecare produs din lotul respectiv. Mostrele se vor transmite pe baza de aviz de expeditie, fara facturare.Mostrele trimise vor avea certificate de calitate/garantie, si decl.de conformitate. Mostrele vor fi etichetate conf. stand.de produs. Neprez. de mostre atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. Mostrele depuse de of.castigatori, se pastreaza de achiz. la suc.R.A.A.N., pentru compararea cu prod.livrate si se elib. furniz.la cerere, la sediul fiecarei suc. R.A.A.N., in termen de 30 zile de la finaliz.ctr.Mostrele depuse de ofertantii necastigatori se elib.la cerere, la sediul suc.R.A.A.N., in termen de 30 de zile de la transmiterea comun.privind rez. procedurii.Mostrele neridicate in termenul stabilit mai sus, raman in prop.achiz.
Cerinta nr. 7 Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica pot sa participe numai operatorii economici care au depus oferta pentru aceasta procedura, care sunt inregistrati in SEAP si a caror oferte au fost declarate admisibile. Pe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantiilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda ? 1 zi (24 ore). Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei Se va utiliza pasul de licitare.Limitele valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit : nu exista limite. Elementul ofertei care va face obiectul licitatiei electronice va fi valoarea totala fara TVA .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 13:00
Locul: RAAN, str. N.Iorga nr.1, loc.Dr.Tr.Severin, jud. Mehedinti - sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 (cinci) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2012 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer