Licitatie Publica - Echipament de protectie
Anunt de participare (utilitati) numarul 140769/27.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA GAVAN, Tel. +40 0213193670/5600, In atentia: Constantin Ionescu ? Director Infrastructura, Email: [email protected], Fax: +40 0213125149, Adresa internet (URL): www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament de protectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Statia de metrou Berceni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare imbracaminte si incaltaminte de protectie, echipament pentru protectia mainilor si a capului, echipament protectie pompieri si sudori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18113000-4 - Imbracaminte de uz industrial (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
35113400-3-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
35814000-3-Masti de gaze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala de produse ce va fi achizitionata este de: 16.275 buc. si 10.619 per.
Cantitatea totala de imbracaminte si incaltaminte de protectie, echipament pentru protectia mainilor si a capului, echipament protectie pompieri si sudori, este de:
Lotul 1 ? 10.126 buc.; Lotul 2 ? 2.674 per.; Lotul 3 ? 5.724 buc. si 7.945 per.; Lotul 4 ? 425 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 531, 804RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip.-15.000lei-lot1; 5.961, 40lei-lot2; 6.469, 68lei-lot3; 1.694lei-lot4.Echiv pt o garantie de partic. depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabil. a gar. pt partic. va fi cel putin egala cu perioada de valabil. a ofertei.Daca ofertantul este IMM, acesta poate depune gar. de partic.in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documpv statutul de IMM.Gar. pentru partic. poate constitui astfel: -prin OP in contul RO87 BPOS 7040 2775 727 RON02 deschis la BANC POST-PALAT CFR, sector 1, -printr-un instrument de gar. emis in cond legii de o societate bancara (F.11) ori de o soc de asig, docum care se va prezenta in original si care trebuie sa prevada urmat: - dreptul achizitorului de a retine gar de partic. atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmat situatii: a) isi retrage oferta in perioadade valabil. a acesteia;b) oferta sa fiindstabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in perioada de valabil. a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractulin perioada de valabil. a ofertei, -dreptul achizitorului de a retine din gar de partic. sumade 4.605, 55lei-lot1, calc. in conf. cu prev. art. 278¹, alin.1), lit.b) din OUG 34/2006, sumade 2.980, 70lei-lot2, sumade 3.234, 84lei-lot3, sumade 847lei-lot4, calc. in conf. cu prev. art. 278¹, alin.1), lit.a) din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de C.N.S.C. Gar de partic. trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care instrumentul de gar este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in lb.romana.In cazul unei asocieri, instrumentul de gar poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii tuturor membrilor asocierii. Ofertantul invitat sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7% din pretul fara TVA al contractului. Societatile care fac dovada ca sunt IMM vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (F.19) ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din subventie de la bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O. U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de catre tertul sustinator ? cu exceptia punctului b) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.II.1.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/taxelor/ contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta.
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? si in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).
III. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei
Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt: Director General ? ing. Aurel Radu
Director Economic ? ec. Nicolae Grigore
Director Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gabriel MocanuDirector Infrastructura ? ing. Constantin Ionescu
Director Managementul Operatiunilor ? ing. Marin Aldea
Sef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia Sabau
Sef Serviciu Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Carmen Ramona Paveliu
Serviciul Juridic ? cons. jr. Eduard Safciu
Sef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Tataru
Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A). Persoane juridice romane
Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straine
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Datele de identificare a operatorului economic si media cifrei globalede afaceri pe ultimii trei ani
? Pentru Lotul 1 ? 1.000.000 lei
? Pentru Lotul 2 - 400.000 lei
? Pentru Lotul 3 - 400.000 lei
? Pentru Lotul 4 ? 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Tabelul anexat formularului 12D trebuie sa contina livrari de produse similare, indeplinite in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim:
? Pentru Lotul 1 - 500.000 lei
? Pentru Lotul 2 - 200.000 lei
? Pentru Lotul 3 - 200.000 lei
? Pentru Lotul 4 ? 50.000 lei.
2. Ofertantii vor prezenta documente (recomandari/documente constatatoare/procese verbale de receptie) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit), valoarea si perioada de derulare a acestuia.
Mostre
Ofertantii vor prezenta cate o mostra pentru fiecare produs ofertat.
ISO 9001:2008
Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Anuntul de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi generate automat si transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Informatiile necesare pentru conectare si inregistrare, inclusiv referitoare la echipamentul electronic folosit, sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul; ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; licitatia electronica va incepe la 2 zile de la transmiterea invitatiei; durata rundei: 1 zi.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. nr. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 12:00
Locul: S.C. METROREX S.A, MTI, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
La compararea ofertelor se va tine cont de pretul total ofertat pentru fiecare lot in parte, exprimat in lei fara TVA.In situatia in care, dupa faza finala de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrulpropunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic, o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Contractele vor fi incheiate numai in conditiile respectarii prevederilor art. 94 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213193601/5389, Fax: +40 213125149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 13:14