Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de pulverizare termica prin procedeul HVOF


Anunt de participare numarul 141883/09.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CERCETARE SI PROIECTARE TEHNOLOGICA PENTRU CONSTRUCTII MASINI S.A.
Adresa postala: Bucuresti, Sector 4, Sos. Oltenitei nr. 103, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN JIANU, Tel. +40 213323770, In atentia: CRISTIAN JIANU, Email: [email protected], Fax: +40 213320775, Adresa internet (URL): http: //www.ictcm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de pulverizare termica prin procedeul HVOF
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. ICTCM S.A.
Sos. Oltenitei nr. 103, sector 4, cod postal 041303, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia subansamblurilor specifice ale unui ?Echipament de pulverizare termica prin procedeul HVOF?, compus din urmatoarele componente principale compatibile intre ele: - Pistol de pulverizare termica HVOF-Controller regim de pulverizare HVOF- Sistem alimentare/dozare pulbere
-Sistem de racire pistol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42665000-5 - Dispozitive de pulverizare metalica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de pulverizare termica prin procedeul HVOF compus din: - Pistol de pulverizare termica HVOF ? 1 bucata-Controller regim de pulverizare HVOF ? 1 bucata
- Sistem alimentare/dozare pulbere ? 1 bucata
-Sistem de racire pistol ? 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cunatum de 8.700 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul asociatilor, garantia de participare poate fi constituita de unul sau mai multi asociati.Garantia de participare se constituie in lei.Pentru persoanele juridice straine cursul de schimb este cursul euro/leu comunicat de BNR la data depunerii ofertelor. Operatorului economic caruia i se respinge contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine, potrivit art. 278 indice 1 pct. b) din OUG nr.34&2006 actualizata, suma de 1.600 leiModalitatea de constituire a garantiei de participare conform tuturor optiunilor din HG 925/2006 , art. 86: Virament bancar in contul S.C. ICTCM S.A. -cod IBAN RO58RNCB0075035212400001, deschis la Banca Comerciala Romana BCR Sucursala sector 4Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Depunerea la casieria autoritatii contractante, la adresa mai sus mentionata, a urmatoarelor dovezi de constituire: - ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- in numerar.In cazul probarii platii prin scrisoare de garantie bancara, se va complecta formularulScrisoare de garantie bancara (Formularul 3C) sau un document similar emis de banca ce asigura garantiaGarantia de participare se va completa si se va depune in copie in S.E.A.P.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Oferta care la data deschiderii ofertelor nu are garantia de participare constituita, va fi considerata inacceptabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare , ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garanta de buna executie se constituie in 3 zile de la semnarea contractului.Modalitatea de constituire conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006sau prin retineri succesive conform H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate (declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatede indeplinire:
Se va completa Formularul 12A , din capitolul de formulare, in original
In cazul asocierii mai multor ofertanti/asociati sau a unui tert sustinator, cerintele privind eligibilitatea vor fi indeplinite de fiecare ofertant/asociat.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea si finalizarea prosedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante, sunt:
Craciunoiu Stefan Tudorel -Director General
Radulescu Irina - Presedinte conisie evaluare
Avramescu Valeriu - Responsabil de implementare in cadrul ICTCM
Alexiuc Florin - Coordonator echipa de management a proiectului; coordonare, intocmire documentatii de achizitii necorporale si verificare activitate de achizitii
Rosulescu Sebastian - Membru comisie evaluare
Costin Florica - Membru comisie evaluare
Jianu Cristian - Secretar comisie evaluareModalitatede indeplinire:
Se va completa Formularul 12B, din capitolul de formulare, in original.
In cazul asocierii mai multor ofertanti/asociati sau a unui tert sustinator, cerintele privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 vor fi indeplinite de fiecare ofertant/asociat ? fiecare va completa Formularul 12B
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare.
Modalitatede indeplinire:
Se va completa Formularul nr. 3-b, din capitolul de formulare, in original.
In cazul asocierii mai multor ofertanti/asociati sau a unui tert sustinator, cerintele privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 vor fi indeplinite de fiecare ofertant/asociat ? fiecare va completa Formularul 3-b
Informatiile privind persoanele cu functii de conducere in cadrul ICTCM sa gasesc pe site-ul: www.ictcm.ro
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010)
Modalitatede indeplinire:
Se va completa Formularul 5, din capitolul de formulare, in original
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatede indeplinire:
Se va completa Formularul 12Cdin capitolul de formulare, in original.
In cazul in care semnatarul ofertei este altul decat administratorul firmei este necesara prezentarea unei imputerniciri legale sau a altui document echivalent semnata de catre administrator. Persoanele juridiceromane - ofertantul trebuie sa fie inregistrat legal
Modalitate de indeplinire: i) - certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in oricare dintre formele original / copie legalizata/copie lizibila, care va purta mentiunea in clar a numelui si calitatii persoanei care certifica documentul (Administrator, Director General). Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoanele juridicestraine - ofertantul trebuie sa fie legal constituit
Modalitate de indeplinire: ii) - documente edificatoare ? copii dupa original si traducere certificata in limba romana ? care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident;
iii) - documentele de infiintare ale operatorului economic (act constitutiv, contract de societate, statut, dupa caz) simodificarile edificatoare intervenite pana la data deschiderii ofertelor - copii dupa original si traducere certificata in limba romana - din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate(extras) furnizarea de bunuri si/sau servicii care fac obiectul procedurii de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Modalitatea de indeplinire
Pentru persoanele juridice romane: ultimul bilant contabil sau contul de profit si pierderi sub forma decopie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?in conformitate cu art. 185 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru persoanele juridice straine: copii dupa documente similare, conform legislatiei din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducere certificata in limba romana
Fisa de informatii generale
Se va completa Formularul 2B (din capitolul formulare) cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani -in original.Pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular ? Formularul 2B.
Cifra de afaceri medie anuala (media cifrei de afaceri globale) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 1.100.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare anPentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare anPentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare dintre anii de raportare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista contractelor de produse similare in ultimii 3 ani
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani - ( Formular 12D din capitolul formulare) ? in original .
Experienta similaraMinim 1 contract de furnizare de produse similare efectuat in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 500.000 lei fara TVA, sau mai multe contracte, derulate in ultimii 3 ani, care insumate sa fie in valoare de cel putin 500.000 lei fara TVA, indiferent daca beneficiarii au fost autoritati contractante sau clienti privati.
Prin produse similare se inteleg echipamente de acoperire termica (sau subansambluri ale acestora ) pentru procedeele de acoperire cu flacara, cu arc electric, cu plasma (APS, VPS) , HVOF.
Pentru fiecare contract trebuie completat cate un exemplar de Formular B3 din capitolul de Formulare - original. Se vor atasa fise de prezentare, copii dupa contracte (doar prima pagina si paginile care sunt edificatoare pentru indeplinirea cerintei), dupa procese verbale de predare-primire, o recomandare de la beneficiar sau alte acte doveditoare care sa ateste experienta similara.
Se solicita furnizarea unor fotografii ale unor mostre (pentru dovedirea capacitatii tehnice a ofertantului de a livra/ produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza)
Mostrele (2 buc.) vor fi realizate de catre ofertant prin procedeul HVOF cu acelasi tip de echipament ce se oferteaza:
i. ? Mostra nr. 1 pe care a fost depusapulbere de WC-Co pe suport de otel ? 1 buc;
ii. ? Mostra nr. 2 pe care a fost depusa pulbere de NiCrBSi, pe suport de otel? 1 buc;Mostrele vor fi marcate pe partea neacoperita cu numarul corespunzator pulberii, respectiv cu 1 sau 2.
Compozitia chimica a pulberii in functie de producator. Ofertantul poate utiliza orice pulbere cu compozitie chimica similara. Simbolurile chimice utilizate au semnificatiile: B ? bor, C-carbon, Cr-crom, Co-cobalt, Ni-nichel, Si ? siliciu, W ? wolfram. Marimea particulelor pulberii: 15 ? 100 µm.
Materialul suport va fi otel de uz general, marca S235 / SR EN 10025-2 sau USt 37.2 (1.0036) / DIN 17100, sau echivalent.
Dimensiunile recomandabile ale unei mostre sunt: 50 x 25 x 2 mm.Fotografiile mostrelor vor fi insotite de un Buletin cu caracteristici mostre conform Formular. 10.Mostrele care pentru marimile rugozitate, porozitate, aderenta si microduritateau valori mai slabe decat cele specificate mai jos, vor duce la respingerea ofertei ca neconforma.
Valori mai slabe inseamna:
- pentru rugozitate: mai mari decat 3, 2µm;
- pentru porozitate: mai mari decat 2%;
- pentru aderenta: mai mici decat 75 N/mm2;
- pentru microduritate: mai mici decat 1000 HV0, 3.
Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000), in termen de valabilitate mentionat de emitent.
Echivalent, ofertantul va prezenta documente (copii cu specificatia ?Conform cu originalul?) care sa dovedeasca ca are implementat un sistemde management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an.Pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE pentru fiecare an.Formular 10.Certificare ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda. Durata rundei este de una zi. Pentru a participa la licitatia elecrtronica operatorul economic trebuie sa detina certificat digital valid, tehnica de calcul si conexiune internet.Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera la pretul ofertei. Informatii puse la dispozitia operatorului economic odata cu publicarea anuntului privind licitatia electronica sunt: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, nr. de participanti inscrisi, pasul minim de licitare, ofertarea se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Ofertantul castigator al licitatiei electronice are obligatia sa transmita agentului economic formularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult doua zile lucratoare de la finalizarea licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa prioritara 2 - ?Competitivitate prin CDI?, Operatiunea 2.1.2, Contract nr. 270 / 27.10.2010, nr. proiect 614, cod SMIS 12537
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si adaugirile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic ICTCM
Adresa postala: Sos Oltenitei nr 103, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel. +040 0723193860, Email: [email protected], Fax: +040 0213320775, Adresa internet (URL): www.ictcm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer