Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament de transmisie de date , instalarea si punerea in functiune a kiturilor WiFi atat de interior cat si de exterior in cadrul Proiectului JCBICS HURO/1101/074/1.2.1


Anunt de participare numarul 143919/28.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel. +40 0256403030, Email: [email protected], Fax: +40 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel. +40 256403035, Fax: +40 256403150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament de transmisie de date , instalarea si punerea in functiune a kiturilor WiFi atat de interior cat si de exterior in cadrul ProiectuluiJCBICS HURO/1101/074/1.2.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Depozitul Central al UPT, Str. Ciprian Porumbescu, nr. 40,
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Kit Access Point de interior (Interior WiFi Access Point kit) 110 bucati;
Kit Access Point de exterior (Outdoor WiFi Access Point kit) 90 bucati;
Solutie de control acces WiFi (WiFi Access Control Solution) 1 bucata;
Licenta firewall pentru WiFi interior/exterior (Policy Enforcement Firewall Module) 200 bucati;
Instalare si punere in functiune kit WiFi de interior 1 bucata;
Instalare si punere in functiune kit WiFi de exterior 1 bucata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32260000-3 - Echipament de transmisie de date (Rev.2)
51300000-5-Servicii de instalare de echipament de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Kit Access Point de interior (Interior WiFi Access Point kit) 110 bucati;
Kit Access Point de exterior (Outdoor WiFi Access Point kit) 90 bucati;
Solutie de control acces WiFi (WiFi Access Control Solution) 1 bucata;
Licenta firewall pentru WiFi interior/exterior (Policy Enforcement Firewall Module) 200 bucati;
Instalare si punere in functiune kit WiFi de interior 1 bucata;
Instalare si punere in functiune kit WiFi de exterior 1 bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 984, 956.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de :19690.00 lei - virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. - In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conform Art. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Echivalenta in euro se va face la cursul BNR din data de 09.05.2013 de 4, 3249 lei/1 euro Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului; - garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HURO/1101/074/1.2.1. JCBICS-UDPUT.Platile se deruleaza prin Trezoreria Timisoara, lamax 60 de zile de la receptii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si co mpletarile3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.4. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilataSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARAProf.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban RectorProf.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu ProrectorProf.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu ProrectorProf.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector presedinte comisie de evaluareConf.univ.dr.ing. Daniel Dan ProrectorDr.ing. Florentiu Staicu Director General AdministrativEc. Florian Miclea Director Directia Financiar Contabila
Ec. Cristiana Marchis Sef Birou FinanciarIng. Claudia Micea Sef Birou Achizitii Produse- membru comisia de evaluarec.j. Constantin Alecsa Consilier juridic
Ing. Claudia Micea Sef Birou Achizitii Produseing. Mihaela Ciuleanu membru comisia de evaluare
conf. dr. ing. Marius Marcu membru comisia de evaluare
s.l. dr. ing. Sebastian Fuicu membru comisia de evaluare
Marinela Balut responsabil financiarprof.univ.dr.ing.Nicolae Robu membru de rezerva comisia de evaluare
conf. dr. ing. Mihai Micea membru de rezerva comisia de evaluare
ing. Adriana Birtea membru de rezerva comisia de evaluare Certificat constatator emis de ORC ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - cifra medie de afaceri golbala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform Anexa 11 Echivalenta leu/ euro medie anuala, la care se calculeaza cifra medie de afaceri este: 2010 ? 4, 2106 lei/euro; 2011 ? 4.2362 lei/euro, 2012 ? 4, 4291 lei/euro (din informatiile pe care operatorul economic le are la data limita de depunere a ofertelor) comunicate de BCE. echivalenta leu/euro la data de 09.05.2013 de 4.3249 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani (produse similare obiectului achizitiei) ? in original.
2.In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere
ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Anexa nr. 12- Anexa nr.44copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura etapa / runda de licitatie electronica prin intermediul SEAP cu o durata de o zi lucratoare, pretul este singurul element care va face obiectul licitarii si nu se va utiliza pragul de licitare (adica nu exista limite/trepte pentru imbunatatirea pretului). Ofertantilor admisi a participa la aceasta procedura li se va comunica in scris perioada desfasurarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Rectorat, Piata Victoriei, nr.2, etaj II, cam 208 Bir. AP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programe de cooperare Interregionala
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, dupa desfasurarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vedera departajarii. - Ofertantul castigator va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare. --Livrarea echipamentului se va face in mai multe etape: -1. prima pozitie din tabelul de la paragraful 2 din Caietul de sarcini, Kit Access Point de Interior, 110 buc: vor fi livrate in maxim 10 zile de la semnarea contractului;
-2. a 3-a pozitie, din tabelul de la paragraful 2 din Caietul de sarcini, Solutie de control acces WiFi si a 4-a pozitie din tabelul de la paragraful 2 din Caietul de sarcini, Licenta firewall pentru WiFi interior/exterior, 200 buc.: vor fi livrate in maxim 30 de zile de la semnarea contractului;
-3.a 2-a pozitie din tabelul de la paragraful 2 din Caietul de sarcini, Kit Access Point de Exterior, 90 buc: vor fi livrate pana in 10 noiembrie 2013.-Nelivrarea, neinstalarea si nepunerea in functiune a echipamentelor conform graficului stabilit in Caietul de sarcini, atrage dupa sine rezilierea contractului si pierderea garantiei de buna executie.-Aceasta clauza este necesara deoarece contractul proiectului are faze de finalizare stabilite in data de 15.08.2013 si 15.11.2013, iar platile aferente contractului trebuiesc facute inainte de aceste date.- Ofertantul castigator va depune in termen de 48 ore o noua oferta financiara cu noua valoare.NOTA: produsele vor fi noi, nu sunt produse demo sau refuzate de catre alt beneficiar, nu contin componente (subansamble) remanufacturate si nu a fost utilizate in prezentari, expozitii, targuri, etc.- Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC conform art.256^2, alin (1), lit.a), din OUG 34/2006 in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la conostinta despre act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel. +40 256403027, Fax: +40 256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2013 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer