Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament feroviar


Anunt de participare (utilitati) numarul 141107/13.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare Intretinere si ReparatiiCF BucurestiStr. Piata Garii de Nord , nr. 1-3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Constanta Lulea, Tel. +40 213199539 /133204, In atentia: Serviciul Comercial, BiroulAchizitii Publice , camera 56 , etaj I, Email: [email protected], Fax: +40 213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament feroviar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Sectiei CT1 Bucuresti Basarab , Magazia Sectiei CT2 Bucuresti Basarabsi CT4 Ploiesti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament feroviar ? capace picheti nemetalici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34940000-8 - Echipament feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CAPACE PICHETI NEMETALICICAPAC D 7 ? 49 (NEMETALIC)-9 buc
CAPAC D 4 ? 28 (NEMETALIC)-6 buc
CAPACPA-1(NEMETALIC)- 50 buc
CAPACPA-2(NEMETALIC)- 16 buc
CAPACUI 28(NEMETALIC)- 10 buc
CAPACUT-14(NEMETALIC)-6 buc
CAPACPICHET AUTOSTOP (NEMETALIC)- 12 buc
CAPAC CUTIE JONCTIUNE SEMNAL- 10 buc
CAPAC CUTIE 4 TRANSFORMATORI- 10 buc
CAPAC CUTIE 6 TRANSFORMATORI-9 buc
Valoarea estimata fara TVA: 20, 153RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoarede: 403, 06 lei. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, pentru echivalent lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii anuntului de participare. Garantia de participare poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a) virament bancarb)instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari ;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante cont nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania , Sucursala Victoria , confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d) numerar la casieria Sucursalei CREIR CFBucuresti, pentru sume mai mici de 5000 lei. PentruScrisoarea de garantie banca se va utiliza modelul indicat in Formularul 4(Sectiunea III )Garantia de participarenu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei departicipare este cel putin egala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunere aofertelor. Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse. Garantia de buna executie se poate constitui sub una din urmatoarele forme: -instrument de garantare emisde o societate bancara sau de o societate de asigurari-prin retineri succesive de 5 % din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschidelaunitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile ti completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea - Formularul12 Adin Sectiunea III - Formulare.(Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare -Formularul 12B din Sectiunea III- Formulare(Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )
Declaratieprivind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 - FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare (Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal )
Persoane cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului :
Maraloi Laurentiu ? Director Regional ;Mirea Adrian- Sef Divizie Instalatii ;
Stan Ioan ? Sef Serviciu SCB;Radu Liviu ? Contabil Sef Regional ;
Vasile Tatiana ? Sef Serviciu Financiar ;Gheorghe Vasilica? SefOficiuJuridic ;
Epuran Dan ? Oficiul Juridic ;
Lapadat Virgil? Sef Serviciu Tehnico ? Economic ;Barbu Cristiana ? Divizia InstalatiiLospa Liliana- Sef Birou Achizitii Publice;
Lulea Constanta ?Achizitii Publice
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1din Sectiunea III- Formulare(Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12C din Sectiunea III ? Formulare
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ( MFP - ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
NOTA:
In cazul depunerii unei oferte comune, in dosarul cu documentele de calificare se va depune asocierea in care se va specifica cine este liderul de asocier.Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza inainte de semnarea contractului . Asociatii desemneaza din randul lor pe acela care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie, lucru ce va fi consemnat in actul de asociere.
In situatia asocierii toti operatorii economici vor prezenta documentele de calificare solicitate la pct. III. 2.1 asi III. 2.1 bAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna capacitatea economica si financiara , capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis/eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezintecertificatul in original sau copie legalizata daca a prezentat respectivul certificat in copie lizibila conform cu originalul.
Autorizatie de Furnizor Feroviar elibertata de AFER, pentru produsele supuse procedurii, valabilaladatalimita de depunere a ofertelor. Autorizatia de Furnizor Feroviar, eliberata de Autoreitatea Feroviara Romana, conform Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 290/2000 privind admiterea tehnica a produselor/ serviciilor destinate a fi utilizate in activitatile de construire, modernizare, intretinere si reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant pentru transportulferoviar si cu metroul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleSe solicitamedia cifrei de afaceri globaledin cel multultimii 3 aniin valoarede cel putin: 40.306 lei , in functie de informatiile si documentele disponibile Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari deproduse efectuatein ultimii 3 ani
Experienta similara- Pentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima livrareain ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de produse similare a caror valoaresa fie de minim :20.153 lei .
Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare sau un document constatatoar privind indeplinirea obligatiilor contractuale
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice. (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
(2)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1),
de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180si art 181 , lit a , c1 si ddin OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2013 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana care va avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de depunere a ofertelor cu pret egal: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire ?pretrul cel mai scazut?, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuitofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei CREIRCF Bucuresti
Adresa postala: Str. Piata Garii de Nord, nr.1-3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 213199539/133324, Fax: +40 213182372, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2012 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer