Licitatie Publica - Echipament feroviar si macaz CFR
Anunt de participare (utilitati) numarul 133993/16.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 750250567, In atentia: IULIA MASUTI, Email: [email protected], Fax: +40 252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma sub autoritate MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament feroviar si macaz CFR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala ROMAG-TERMO, sat Halanga, com. Izvoru Barzii, jud. Mehedinti;
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipament feroviar si macaz CFR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34941800-3 - Macazuri de cale ferata (Rev.2)
34940000-8-Echipament feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de produse care se vor furniza sunt precizate in Anexa la Caietul de sarcini nr.1548/01.02.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 819, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 16.380 lei.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%, respectiv 8.190 lei . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, prezentata in original..Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se constituie la alegere, prin: ? virament bancar in contulR.A.A.N., cont IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, ? instrument de garantare (Formular SGB) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.598, 99 lei, conform prevederilor art. 278^1, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, respectiv 5% pentru IMM-uri, din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie a contractului se constituie astfel: - prin instrument de garantare (Formular GBE), emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat de furnizor, in original, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea si inregistrarea contractului la sediul achizitorului, care se va constitui ca anexa la contract;
- garantia trebuie sa fie irevocabila;
- valabilitatea instrumentului de garantare trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului, respectiv 3 luni;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in original.Conditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinatornu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Nota: a. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2 Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.
Documente de confirmare:
Pentru persoane juridice/fizice romane
?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
?Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) caretrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .
Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).
In cazul existentei unor datorii, ofertantii vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadarii in termen.
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice /fizice straine:
?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.
Nota:
a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat)b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006.c) Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de furnizare orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
Cerinta nr. 3 Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire: Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.
.Nota: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/tertii sustinatoriparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire
2. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/ care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul REGIEI AUTONOME PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt:
ing. Constantin BOLOCAN, Dr. ec. Gheorghe DULCEA, ing. Georgeta CHIVU, ing. Anca POPESCU, ec. Mariana CIMPEANU, ec. Iulia MASUTI, cons. jr. Dorina MINZALA, ing. Alexandrina DINCA, cons. jr. Iulian RAICU, fiz. Silviu CIOCLEI, ing. Rio SVOBODA, inf. Florinel SIMA, ing. Sergiu DERJAC, ec. Constantin CROITORU, ing. Stelian IORGA, cons. jr. Valerica BOBOCELCerinta nr. 4 Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) Modalitatea de indeplinire:
Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1 Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Modalitatea de indeplinire:
Pentru persoane juridice/fizice romane
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu cel mult 30 de zile inaintea datei limita depunere oferte -se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.
Conditie de calificare:
Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota:
In urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Note:
a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
b) Documentele privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre tertul/tertisustinator/sustinatori.
Cerinta nr. 2 Certificate, atestate, autorizatii conform specificului contractuluiSe solicita prezentarea de catre ofertant a:
- Autorizatiei AFER pentru comercializare ?material marunt de cale ferata? si ?material rulant?;
- Certificat de omologare tehnica pentru produsele oferite (Agrement tehnic).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2
Pentru demonstrarea experientei similare, ofertantul va prezenta un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de catre clientul beneficiar (in cazul clientului privat este suficienta si o declaratie a operatorului economic).
Cerinta nr.3
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul)
Cerinta nr. 4
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Cerinta nr. 1Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificat digital valid.In cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: 1.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa;2.Numarul de runde: 1;3.Durata runda: o zi4. Pas de licitare: DaPe parcursul licitatiei electronice, sistemul informatic nu va dezvalui identitatea si numarul ofertantiilor participanti si nici cea mai buna oferta de pret.Dupa runda de reofertare, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, in termen de 72 ore, Formularul de oferta, Centralizator oferta economica cu noile preturi rezultate in urma licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 12:00
Locul: RAAN-str.N.iorga nr.1, loc. Dr. Tr. Severin, jud .Mehedinti - sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelorde calificare, in conformitate cu HG 925/2006 modificata prin HG 834/2009, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. (Formular 13)In acest caz: -declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct. III;
- ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii.In cazul in care in urma stabilirii clasamentului dupa licitatia electronica, comisia de evaluare constata ca pe primul loc sunt clasate doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, in urma careia operatorii economici vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 (cinci) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal conform art. 256^2, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS JURIDIC RAAN
Adresa postala: STRADA N. IORGA, NR. 1, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Tel. +40 750250563
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 13:21