Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT HIDROMECANIC - ACUMULARE SACELE


Anunt de participare numarul 139743/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Adresa postala: str. Remus Bellu nr.6, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240156, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Elena Sima, Tel. +40 250739881, Email: [email protected], Fax: +40 250739880, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENT HIDROMECANIC - ACUMULARE SACELE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La Barajul Sacele , judetul Brasov
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea echipamentelor hidromecanice inclusiv transportul acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42130000-9 - Robinete, vane si dispozitive similare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ansamblu vane Dn 1000 (2 buc)si Dn 500 (1 buc)
Valoarea estimata fara TVA: 746, 562RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
14.000 lei .Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare ? 60dezile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a agarantiei : Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sauOrdin de plata , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionatsau conditionatRetinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma de 4526.56 lei 5% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular3
2. Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular43. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa .impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare Candidatul / ofertantuleste rezident) Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul? din luna anterioara celei in care se depun ofertele
NOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 55.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 6
6.Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691- prezentare Formular 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- ing. Ion STOENESCU ; Director economic-ec. Lenuta DOBRINESCU; Director Tehnic DI ? ing. Ion BALOI; Sef Serv. PIUI ? ing. Stefan PURECA; Serv. PIUI ? ing. Elena CONSTANTIN; Birou Achizitii- Claudiu POPESCU Persoanejuridice/ fiziceromane- Certificatconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, ( emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulteobiectul deactivitate al respectivului operator economic ..Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie lizibila conform cu originalul
Persoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatiigenerale cu privire la media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ania operatorului economicsa fie cel putin egala cu1.400.000 lei lei (2011, 2010, 2009).
Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediuanual BNR aferent fiecarui an in parte (2011-4, 2379;2010- 4, 2099; 2009- 4, 2373)
Bilantuleconomic sau extrase de bilantaprobatsiinregistrat ( prezentat in copie certificata conforma cu originalul) pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Fisa de experienta similara va fi insotita de copia lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? acontractului ( partile relevante ale contractului din care rezulta obiectul contractului , valoarea , lista de semnaturi), copii aleproceselor ?verbale de receptiepartiala/finala din care se reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare
- Prezentareaa cel putin uneiRecomandari din partea altui beneficiar, pentru furnizarea unor produse similare Recomandareatrebuiesaprecizeze celputinla urmatoareleaspecte:
a. moduldeindeplinireaobligatiilorcontractuale peparcursulderulariicontractuluirespectiv;
b.dacaaufost inregistrate: neconformitati;accidentetehnice ; contracte reziliate; receptii amanate sau respinse;valoarea contractului finalizat
Lista principalelor livrari de produse similare efectuatein ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Daca da, informatii suplimentare despre licitatia electronica (dupa caz)Dupa evaluarea ofertelor, va avea loc o etapa finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP( Sistemul electronic de Achizitii Publice ), www.e-licitatie.ro.Elementul reofertarii in cadrul licitatiei electronice : pretul total fara TVA.Reofertarea se va realiza intr-o singura runda .Vor intra in etapa de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibile.Pentru a putea participa la etapa suplimentara de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP.Dupa terminarea evaluarii ofertelor , operatorii economici a caror oferta a fost declarata admisibila si sunt inscrisi in SEAP , vor primi o invitatie din partea acestui sistem pentru a-si depune noile oferte de pret.Oferta castigatoare va fi desemnata dupa o runda de catre sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
EH 1/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2012 10:30
Locul: Administratia Bazinala de Apa Olt, str. Remus Bellu nr.6 Rm. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membriicomisieideevaluaresireprezentantiiimputernicitiaiofertantilor, dacaconsideranecesaraceasta, inbazaprezentariidelegatiiloraferente
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%pentru garantia de participare la licitatie si garantia de buna executie- Modul de restituire a garantiei pentru participare: conform art.88 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009;
- Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art.92 alin.1 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009-Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: Dacaofertele clasate pe primul loc au preturile egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor- In situatia in care uzeaza de prevederile art. 11 alin.4 din HGR 925/2006 si prezinta o declaratie pe proprie raspundereprin care confirma ca indeplineste cerintele de calificaresolicitate , aceasta Declaratie va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea ? FORMULARUL 22 cu Anexa 1- Ofertantii trebuie sa prezinte complet propunerea tehnica, conform cerintelor obligatorii din Caietul de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa indeplineascain mod corespunzator cerintele autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia depusa in termen de 10 zile , incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii
Adresa postala: str. Remus Bellu nr.6, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240156, Romania, Tel. +40 250739881, Fax: +40 250738255
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer