Licitatie Publica - Echipament imagistica de uz veterinar
Anunt de participare numarul 130388/16.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara a Banatului Timisoara
Adresa postala: Calea Aradului 119, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Radu, Tel. 0721580169, Email: [email protected], Fax: 0256277174, Adresa internet (URL): www.usab-tm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamint superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament imagistica de uz veterinar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: USAMVB Timisoara Calea aradului 119
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament de imagistica compus din: Lot 1 - Computer tomograf, aparat radiologie statie fixa cu sistem computerizat; lot 2: Ecograf Doppler color
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: un computer tomograf, un aparat radiologie statie fixa cu sistem computerizatLot 2: Ecograf Doppler color
Valoarea estimata fara TVA: 2, 011, 220RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare= Lot1= 37359, 72lei, lot 2=2864, 68lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarese solicita legalizarea asocierii in cazul in care aceasta va fi desemnata cistigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie ref.art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala ref. plata datoriilor la bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala ref. taxe si impozite locale sau echivalent.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa domeniul de activitate.persoane fizice/juridice straine documente echivalente in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva; Documentele vor fi prezentate conf. fisa de date; valabilitate 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie conform art 69 ind.1 OUG 34/2006, declaratie participare cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale; bilant la 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind experienta similara: Se prezinta lista principalelor livrari prod.similare in ultimii 3 ani; se prezinta pt. fiecare lot min. un contract avind ca obiect livrarea produse similare cu obiectul contractului prezentei proceduri si a carui valoare safie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului respectiv, respectiv pt. lot.1-min.1.867.987 lei, lot2-min.143.234 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
conditii si termene de livrare
10%
Descriere: componenta executare contract
3.
parametriii tehnici
60%
Descriere: parametrii tehnici
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2011 10:00
Locul: USAMVB Timisoara Calea Aradului nr.119, birou achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si persoanele imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare, educatie si servicii in domeniile medicinii veterinare si tehnologiilor inovative pentru RO 05
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatilor
Adresa postala: strada Stravropol nr6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare a luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al U.S.A.M.V.B
Adresa postala: Calea aradului 119, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 1900, Romania, Tel. 0256/277174, Fax: 0256/277174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2011 09:49