Licitatie Publica - ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA,ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
Anunt de participare (utilitati) numarul 133231/21.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Baican, Tel. +40 0212065081, Email: [email protected], Fax: +40 0372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT INDIVIDUALDE PROTECTIEPENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA, ENEL DISTRIBUTIE BANAT SI ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Enel Distributie Muntenia :
loc.Bragadiru, jud.Ilfov;
Enel Distributie Banat
DJ216, jud.TimisEnel Distributie Dobrogea
loc. Lumina, jud.Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 473, 727 si 1, 954, 051RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pt fiecare lot se estimeaza ca primul ctr.subsecv. se va atribui pentru achiz cantit minime
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1.Imbracaminte de vara
Lot 2.Blouzonignifug
Lot 3.Sort si jambiere pentru sudori
Lot 4.Costum antiacid (sort )
Lot 5.Vesta de avertizare
Lot 6.Pantaloni de protectie pentru fasonatori mecanici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatileestimateminimesi maximesolicitate pe durata intregului acord-cadruprecum si cantitati estimate pentru cel mai mare contract-subsecvent sunt prezentate in Anexa-Loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 473, 727 si 1, 954, 051RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.cuantum: 21493 RON(50% din cuantum-pt.IMM), pe loturi in anexa "Loturi".2.gar.part.este irevocabila.3.valabilitate: cel putinegala cu perioada de valabilit. a ofertei4.mod constituire: a)prin instrum.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara/societ.asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform.cu contractul garantat; sau?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b)prin virament, (O.P.confirmat de banca )in contul in lei: RO33 CITI 0000 0007 6002 3019-CITIBANK EUROPE plc.DUBLIN SUC. ROMANIA;5.se prezinta in orig., in limba romana, cel mai tarziu la desch. ofertelor.6.neprezent.gar.de part.conduce la resping.ofertei conf. art.33, alin(3), lit.b) din OUG 34/2006, 7.aut.contr.va retine gar.de part.in sit.prev.la art.87 alin.(1) lit.a) si c) din HG 925/20068.cuantum ce se va retine, in cond art.278ยน alin.1 lit.a) din OUG34/2006, prezentat pe loturi in anexa B 1.cuantum :10% (5% pentru IMM-uri) din val.contr.subsecvent, fara TVA.2.valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent.3.modul de constituire: a)prin retineri succesive din sumele dat.pt.fact.partiale;intrucat aut.contr. este op. ec cu capital majorit.privat si achiz.este din surse proprii, contractantul are oblig.de a deschide un cont la disp.a.c., la o banca agreata de parti, a unei sume initiale de 0.5% din val.ctr.subs., in max.15 zile de la semnare, urmand ca pe parc.indepl.contr.subs., aut.contr. sa alim. acest cont prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului, pana la cuantumul stabilit; sau b)instr.de garant.emisin cond legii de o societ.bancara./societ.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse (surse proprii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt :
Director Achizitii si Servicii ?Trofin Cosmin
Director Adj. Achizitii ?Grigoruta Camelia
Responsabil procedura-Baican Adriana
Responsabil contract-Fulas Daniel
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, care se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?, caz in care, pentru conformitate, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea certificatului emis de ORC, in original sau copie legalizata .
Pentru persoane juridicestraine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala (2010, 2009, 2008)
Nivel specific minim necesar : Pentru fiecare lot ofertat, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani 2010, 2009, 2008) trebuie sa fie de minim: Lot1=1749000 RON (874500 RON, IMM)
Lot2=993200RON (496600 RON, IMM)
Lot3= 14734RON (7367RON, IMM)
Lot4= 33320RON (16660RON, IMM)
Lot5= 66000RON (33000RON, IMM)
Lot6= 91200RON (45600RON, IMM)
Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu BNR, aferent fiecarui an in parte:
2008-1 euro =3, 6827 RON2009-1 euro =4, 2373 RON
2010-1 euro =4, 2099 RON
Se accepta cifra de afaceri pe anul 2011, in masura in care ofertantul poate prezenta documente care sa probeze cu certitudine , care a fost nivelul cifrei de afaceri pentru anul respectiv.Daca ofertantii nu pot prezenta documente relevante , ultimii 3 ani se vor raporta la anul 2010 si pentru fiecare din acesti 3 ani se vor prezenta bilanturile contabile
Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau client privati.
Nivel specific minim necesar : Pentru fiecare lot, prezentarea cel putina unui document (copii parti relevante contracte/procese-verbale de receptie) sau a unui numar maxim de 5 documente, prin care se confirmaca pana la data depunerii ofertelor au fostlivrateproduse similare in valoare cumul. de cel putin valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot1 = 874500RONLot2 = 496600RON
Lot3 =7367RON
Lot4 =16660RON
Lot5 =33000RON
Lot6 =45600RON
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Mostre
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza :
a.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentului din total contract de achizitii.
b.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora,
c.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestorad.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract, daca sunt prezentate documente in acest sens conform art.11alin7 din HG925/2006e.Subcontractantii vor pune la dispozitie lista resurselor materiale si umane
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Criteriile de calif. ref.la sit. pers. a ofertantului, la cap. de exercit.a activit. prof. (inreg.), la stand. de asig.a calit. trebuie prez de fiecare asociat in parte.
Sit.ec.-fin. si cap. teh. si/sau prof. se dem. prin luarea in cons.a res. tuturor memb. asoc..
In cazul in care o asoc.de op. ec. este declarata castigatoare, rel. contr. si fact. se va face in conform.cu modul in care vor declara asociatii in Ac. de asoc. prezent la desch. ofert.
In cazul in care ofertantul isi demonstr.cap.teh.si prof. invocand si sust.acordata, de catre o alta pers., atunci ac, are oblig de a dovedi sust. de care benef., prin prez unui angaj ferm al pers. resp, incheiat in forma autentica , prin care conf. ca va pune la disp.ofert. res. Teh. si profes.invocate.Pers. care asigura sust. fin. nu trebuie sa se afle in sit.prev.la art.180 si art.181 lit a), c1) si d).
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare acalitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op. ec. trebuie sa fie inreg.in SEAP, conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut.contr.are obligatia de a invita la licit. el. numai ofertantii care au depus oferte admisibile, licitatia el se va desfasura intr-o runda; pasul minim de licitare 0.25% din valoarea estimata a acordului cadru.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2012 12:00
Locul: sediul Enel Distributie Muntenia, Bucuresti, str. Ion Mihalache, nr.41-43, corp C, et.1, Serv.Achiz.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Informatii privind procedura de omologare tehnica se pot obtine la : Enel Distributie Muntenia, Directia Dezvoltare Retea, persoana de contact d.na Obrejan Vasilica-Sef Serviciu Standardizare, adresa mail: [email protected].+40 0256405126, +40 0731660248
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al aut.ctr./data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE Muntenia S.A.- Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: str. Ion Mihalache Nr.41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 0212065045, Fax: +40 0372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 08:15