Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 1525 | 15330 | 154350 | 15458 | 1550 | 155b | 15611 | 1567 | 157680 | 158 apmd +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 104935/29.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ciprian Stefan, Tel. 021-2065082, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT INDIVIDUAL DE PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Enel Distributie Muntenia :
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, Soseaua Alexandriei nr.544, loc. Bragadiru, km14, jud. Ilfov
Enel Distributie Banat
DEPOZIT CENTRAL EUROCCOPER? CALEA ARADULUI , DJ 216, BIFURCATIA NR.4, SC EUROCCOPERSRL
Enel Distributie Dobrogea
DEPOZITUL CENTRAL TRANSYSTEM, LOC.LUMINASTR.TULCEI NR.132, JUD. CONSTANTA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1.BLUZON IGNIFUG PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIALOT 2.PANTALON DE VARA REZISTENT LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC EA 0318 RO SI GEANTA PENTRU EIP PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
LOT 3.PANTALON SI HAINA DE VARA REZISTENTE LA EFECTUL TERMICEA 0318 RO PENTRU ENEL DISTRIBUTIE BANATLOT 4.PANTALON SI HAINA DE VARA REZISTENTE LA EFECTUL TERMICEA 0318 RO PENTRU ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEALOT 5.PANTALON DE IARNA REZISTENT LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC EA 0002 RO PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIALOT 6.PANTALON SIHAINA DE IARNA REZISTENTE LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC EA002 RO PENTRUENEL DISTRIBUTIE BANAT
LOT 7.PANTALON IMPERMEABIL REZISTENT LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC EA 0001 RO PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA
LOT 8.PANTALON SI GEACA IMPERMEABILE REZISTENTE LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC, HAINA DE IARNA IZOTERMICA A REZISTENTA LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC EA 0001 RO PENTRU ENEL DISTRIBUTIEBANAT
LOT 9.PANTALON IMPERMEABIL REZISTENT LA EFECTUL TERMIC AL ARCULUI ELECTRIC EA 0001 RO PENTRU ENEL DISTRIBUTIEDOBROGEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18224000-5 - Imbracaminte din textile acoperite sau impregnate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 741, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. in val. de 47411 lei/10852 euro (23705 lei/5426 euro IMM-uri), prezentata pe loturi in anexa "Loturi". Gar.de buna exec.10 % (5 % - IMM)din val. contr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAcord de asociere (daca este cazul)
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA
Certificat de inregistrare si constatator, emise de Oficiul Registrului ComertuluiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca estecazul )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabilla 31.12.2009
Nivel specific minim cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare delot 1 = 337500 lei/77252 euro(pt IMM168750 lei/38626 euro), lot 2 = 422250 lei/96651 euro(pt IMM 211125lei/48326 euro ), lot 3 = 1050000 lei/240341 euro(pt IMM 525000lei/120170 euro ), lot 4 = 909450 lei/208169 euro(pt IMM 454725lei/104085 euro ), lot 5 = 436800 lei/99982 euro(pt IMM 218400 lei/49991 eurolot 6 = 958500 lei/219397 euro(pt IMM 479250lei/109698 euro ), lot 7 = 642720 lei/147116 euro(pt IMM 321360lei/73558 euro ), lot 8 = 1860015 lei/425750 euro(pt IMM 930008lei/212875 euro ), lot 9 = 494400 lei/113166 euro(pt IMM 247200 lei/56583 europrezentata pe loturi in anexa "Loturi"prezentata pe loturi in anexa "Loturi"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani, care au avut ca obiect livrarea de produse similare
Nivel specific minim : lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, cuvaloare, exclusiv TVA, egala sau mai mare decat pragurile minime :
lot 1= 67500 lei/15450 eurolot 2=84450 lei/19330 eurolot 3=210000 lei/48068 eurolot 4= 181890 lei/41634 eurolot 5=87360 lei/19996 eurolot 6=191700 lei/43879 euro
lot 7= 128544 lei/29423 eurolot 8=372003 lei/85150 eurolot 9=98880 lei/22633 euro, sau cel mult 3 contracte cu valoare cumulata egala sau mai mare decatlot 1= 112500 lei/25751 eurolot 2=140750lei/32217 eurolot 3=350000 lei/80114 eurolot 4= 303150 lei/69390 eurolot 5=145600 lei/33327 eurolot 6=319500 lei/73132 euro
lot 7= 214240 lei/49039 eurolot 8=620005 lei/141917 eurolot 9=164800 lei/37722 euro, prezentata pe loturi in anexa "Loturi".recomandare,
Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiAutorizatia de livrare/comercializare;omologare tehnica sau documente care atesta initierea procedurii de omologare tehnica a produsului
Certificarea sistemului calitatii pentru producator si furnizor sau echivalent
certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:1999 sau echivalent sau Declaratia privind respectarea conditiilor de munca, .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Oper.ec. trebuie sa fie inreg.in SEAP, Conf.art.38 al.3 din HG925/2006, aut. contr.are obligatia de a invita la licit.el.numai ofertantii care au depus oferte admisibile
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA531/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 10:30
Locul: sediul SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Bucuresti -B.dul I. Mihalache, nr.41-43, Serv. Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare , in sectiunea "Documentatiesi clarificari. Operatorii economici vor transmite la fax 021/3175980 o solicitare scrisa pt. acces la documentatia de atribuire .Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari , primite conform punctului I.b. din fisa de date a achizitiei se vor atasa la anuntul de participare , in sectiunea ?Documentatie si clarificari ?Achizitie in regim de urgenta , in conformitate cu art.113 din OUG34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti.
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Fax:  021/319 .51. 83
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala:  B.dul I. Mihalache, corp C, etaj 1, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021/206 50 82, 2065081, Fax:  021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer