Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Echipament individual de protectie"


Anunt de participare (utilitati) numarul 139624/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201948, In atentia: Daniela Pamfilie, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Echipament individual de protectie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias, Tg. Mures si Ploiesti, conform informatiilor de la sectiunea. VI.3 pct.d)
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Echipament individual de protectie" - Conform necesarului de echipament individual de protectie pentru anul 2012 cuprins in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
18831000-3-Incaltaminte cu varf de protectie de metal (Rev.2)
35113400-3-Imbracaminte de protectie si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Echipament individual de protectie" - Conform necesarului de echipament individual de protectie pentru anul 2012 cuprins in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 059, 687RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP pentru: Lot 1Pantofi de protectie cu bombeu de securitate: 9.000 lei;Lot 2Bocanci de protectie cu bombeu de securitate: 13.000 lei; Lot 3Paslari antistatici cu bombeu de securitate: 400 lei;Lot 4Costum salopeta antistatica: 35.000 lei;Lot 5 Halat doc: 300 lei;Lot 6 Haina Ex :21.000 lei.Perioada de valab.a GP: 90 de zile de la data limita de dep.a of.GP se va prezenta, la deschiderea lic., in original, va fi exprimata in lei si poate fi const.in urmatoarele forme: virament bancar;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o societate de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA;ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii of. in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.2.GP trebuie sa fie irevocabila.3.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform. cu contr.garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.AC are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GBE in perioada de valab.a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei??d)in masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contr.o suma in cuantum de Lot 1:4.251 lei; Lot 2:4.450 lei; Lot 3: nu se retine; Lot 4:5.563; Lot5: nu se retine; Lot 6:4.873 lei, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/20006 act., modif.si compl.de OUG 76/30.06.2010 a)Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA, pentru o perioada de 5 luni, de la data semnarii contractului.b)Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din urmatoarele situatiile prevazute de art. sus mentionat.
Cerinta nr.3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
- dl. Corin Emil Cindrea ? avand functia de director General
- dl. Dambean Gheorghe ? avand functia de director DepartamentEconomic
- dl. Lucian Birsan? avand functia de director Departament Tehnic Achizitii
- dl. Horea Bodogae ? avand functia de Director Achizitii
- dl.Stoicovici Ioan- avand functia Sef Serviciu Prevenire si Protectie , Sediu
- d-na Mordasan Anes-Maria - avand functia Sef Serv. Prevenire si Protectie, Suc. Medias- dl.Foloba Mircea - avand functia de Sef Serviciu Prevenire si Protectie, Sircoss
- dl.Paun Alexandru - avand functia de Sef Serviciu Prevenire si Protectie, Ploiesti
- dl.Plesa Gabriel - avand functia de Sef Serv. Prevenire si Protectie, Tg. Mures
- dl.Rus Traian - avand functia de Sef Birou Prevenire si Protectie, STTM
- d-naCecilia Bolchis - avand functia de Sef Serviciu Licitatii
Cerinta nr.4
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar, sau:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa prezinte documentele solicitate la Cerinta nr.1.
Cerinta nr. 2Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Ofertantul trebuie sa prezinte documentele solicitate la Cerinta nr.2.Cerinta nr. 3Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri (daca este cazul): a) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazuta la art.16 alin.(2) din Legea 346/2004.
Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16 alin (2) din Legea 346/2004.
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei nr.1 din OG 27/26.01.2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatiigenerale
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Cerinta nr. 3
Operatorul economic trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani si fara a fi luat in considerare anul in curs, de minim:
-Lot 1 ?Pantofi de protectie cu bombeu de securitate?940.000 lei;
-Lot 2 ?Bocanci de protectie cu bombeu de securitate? :1.340.000 lei;
- Lot 3 ?Paslari antistatici cu bombeu de securitate? :44.000 lei;
- Lot 4 ?Costum salopeta antistatica? :3.500.000lei;
- Lot 5 ?Halat doc? :34.000 lei;
- Lot 6 ?Haina Ex? :2.100.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Ofertantul va prezenta contracte care sa confirme furnizarea de produse similare celor supuse prezentei licitatii, a caror valoare insumata sa fie de minim:
- Lot 1 ?Pantofi de protectie cu bombeu de securitate? :450.000 lei;
- Lot 2 ?Bocanci de protectie cu bombeu de securitate? :670.000 lei;
- Lot 3 ?Paslari antistatici cu bombeu de securitate? :22.000 lei;
- Lot 4 ?Costum salopeta antistatica? :1.700.000 lei;
- Lot 5 ?Halat doc? :17.000 lei;
- Lot 6 ?Haina Ex? :1.000.000 lei;
Cerinta nr.2Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c)datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP ca sa poata participa la etapa finala de licitatie electronica.Invitatiile de participare la faza finala de licitatie electronica vor fi trimise operatorilor economici care au avut oferte admisibile, prin intermediul SEAP, ulterior sedintei de deschidere a ofertelor si inainte cu 2 zile lucratoare de data cand va avea loc licitatia electronica. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul. Imbunatatirea ofertelor la licitatie electronica se desfasoara intr-o singura runda. Durata unei runde este 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 12:00
Locul: Sediul SNGN Romgaz SA Medias, P-ta CI Motas nr.4, Sala Licitatii (P14)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.b)Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2(doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul ?Formular de oferta ?, insotit de , ,Centralizator de preturi??, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertareelectronica.c)Se va prezenta modelul de contract (cu eventuale obiectiuni formulate numai pentru clauzele specifice, clauzele obligatorii nu se negociaza) la deschidere, vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006.d)locul de de livrare a produselor : -Sediul SNGN Romgaz SA, P-ta C.I. Motas nr.4 Medias, jud. Sibiu-Sediul SNGN Romgaz Sucursala Medias, Str. Garii nr.5 Medias, jud. Sibiu-Sediul SNGN Romgaz Sucursala Tg. Mures, Str.Salcamilor nr.23 Tg. Mures, jud. Mures-Sediul SIRCOSS Medias, Sos. Sibiului nr.5 Medias, jud. Sibiu-Sediul Sucursalei de Inmagazinare Subterana a Gazelor Naturale Ploiesti, Str. Grigore Cantacuzino nr. 184 Ploiesti, jud. Prahova-Sediul STTM Tg. Mures, Str. Barajului nr.6 Tg. Mures, jud. Mures
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA-Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata C.I.Motas nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Fax: +40 269844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer