Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov - Articole de imbracaminte


Anunt de participare numarul 137869/02.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA BUCURESTI-ILFOV
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR. 226, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020085, Romania, Punct(e) de contact: CIPRIAN MADALIN SECU, Tel. +40 212015126, Email: [email protected], Fax: +40 212015135, Adresa internet (URL): www.sabif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov - Articole de imbracaminte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante din Str. Mihai Eminescu nr. 226
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 377, 404 si 1, 967, 720RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract de achizitie publica subsecvent se va incheia de la data semnarii acordului cadru pana la 31.12.2012, iar celelalte contracte subsecvente se vor incheia: de la 01.01.2013 pana la data expirarii acordului cadru.Cant. min. si max. ce pot face obiectului unui singur contract subsecvent sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament individual de protectie de mare vizibilitate pentru personalul operativ al Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov - Articole de imbracaminte in cantitate prezentata in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit pe durata acordului - cadru este de 1377404.00 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 377, 404 si 1, 967, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare: 39, 350.00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea achizitiei pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO29 TREZ 7025 005X XX01 1255, deschis la Trezoreria sectorului 2 si cod fiscal: 26361041.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 33A.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea fiecarui contract subsecvent de furnizare, fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie : a) scrisoare de garantie de buna executie ? Formular nr. 33B;b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;c) prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO29TREZ7025005X XX011255, deschis la Trezoreria sectorului 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului BucurestiCasa de Asigurari de Sanatate a Judetului Ilfov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Formular nr. 1; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2; 2a Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoanejuridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul); 2b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele (acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul); 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular nr. 4; 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5 (Ofertantul / Candidatul/ Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertaul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Manager General - Dr. Alis Grasu, Director Economic - Ec. Crisan Liontina, Director Medical - Dr. Grasu Cristian, Director Tehnic- Ing. Papandreia Marinel, Asistent Sef - Grama Elena, Sef Birou Achizitii Publice ? Ec. Secu Ciprian Madalin, Consilier Juridic ? Popovici Ioana Silvia, este exclus din procedura de atribuire). 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune lista principalelor livrari de echipamente de protectie din ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta cel putin un contract (sau parti relevante din contract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a livrat produse similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de 1.377.404, 00 lei, fara TVA.
Se va prezenta o mostra a echipamentului solicitat (uniforma completa de vara si uniforma completa de iarna) conform constructei pentru barbati.Mostrele prezentate de catre operatorul economic a carei oferta a fost
declarata castigatoare raman in proprietatea autoritatii contractante si vor
constitui modele de referinta in functie de care se verifica calitatea
produselor contractate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Pentru factorul de evaluare pretul ofertei punctajul se acorda astfel: a) pentru cel mai mic pret se acorda maximum de puncte, respectiv50;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel : P = (pret minim/Po) X 50 puncte, unde Po este pretul ofertei respective.
2.
Performante
20%
20
Descriere: Pentru tesaturi: rezistenta la rupere sa fie minim de 400 N (kgf) - 2 puncte, rezistenta la sfasiere minim 25 N (kgf) - 1punct, rezistenta la frecare si centrifugare minim 4 - 1 punct; Pentru materialele peliculizate si caserate: rezistenta la rupere trebuie sa fie de minim 700 N (kgf) - 2puncte, rezistenta la sfasiere trebuie sa fie de minim 30 N (kgf) - 1punct, rezistenta la presiune hidrostatica sa fie minim 10000 mm col apa - 6 puncte, rezistenta la frecare si centrifugare minim 4 - 1 punct; Pentru materiale reflectorizante: rezistenta la cicluri de spalre minim 80 sicoeficientul de reflexie peste 500 - 4 puncte; Pentru materiale tricotate: rezistenta la plesnire a materialelor tricotate sa fie de minim 800 kN/m2 - 2 puncte. In cazul in care ofertanti nu intrunesc una dintre conditiile privind performanta nu va primi punctajul corespunzator alocat factorului respectiv.
3.
Elemente de design
4%
4
Descriere: - Pentru acuratetea executiei, cuprinzand corespondenta nuantelor de culoare comparativ cu celelalte articole din cadrul aceluiasi tip de echipament (uniforma de vara sau uniforma de iarna) se acorda 4 puncte astfel: Se acorda 4 puncte pentru cinci articole cu aceeasi nuanta de culoare comparativ cu celelalte articole din cadrul aceluiasi tip de echipament (uniforma de vara sau uniforma de iarna), 3 puncte pentru patru articole cu aceeasi nuanta de culoare comparativ cu celelalte articole din cadrul aceluiasi tip de echipament (uniforma de vara sau uniforma de iarna), 2 puncte pentru trei articole cu aceeasi nuanta de culoare comparativ cu celelalte articole din cadrul aceluiasi tip de echipament (uniforma de vara sau uniforma de iarna)si 1 punct pentru doua articole cu aceeasi nuanta de culoare comparativ cu celelalte articole din cadrul aceluiasi tip de echipament (uniforma de vara sau uniforma de iarna).
4.
Elemente de design
4%
4
Descriere: - Pentru acuratetea executiei, cuprinzand aspectul si functionalitatea realizarii buzunarelor se acorda 4 puncte astfel: Se acorda 1 punct pentru accesul facil al mainilor in buzunare, 1 punct pentru usurinta in deschiderea buzunarelor cu clapa, 1 punct pentru siguranta inchiderii buzunarelor cu clapa si 1 punct pentru corespondenta nuantei coloristice a buzunarelor cu nuanta echipamentului.
5.
Elemente de design
4%
4
Descriere: - Pentru acuratetea executiei, cuprinzand calitatea realizarii cusaturilor se acorda 4 puncte astfel: Se acorda 1 punct pentru continuitatea cusaturii pe tot traseul, 1 punct pentru lipsa nodurilor pe cusatura, 1 punct pentru lipsa capetelor de ata iesind din cusatura si 1 punct pentru lipsa deformarii tesaturii ca urmare a coaserii.
6.
Elemente de design
2%
2
Descriere: - Pentru calitatea si designul sistemelor de inchidere, cuprinzand calitatea si aspectul fermoarelorse acorda 2 puncte astfel: Se acorda 1 punct pentru usurinta in manipulare/utilizare si 1 punct pentru siguranta imbinarii intre partile componente.
7.
Elemente de design
2%
2
Descriere: - Pentru calitatea si designul sistemelor de inchidere, cuprinzand aspectul benzilor velcro se acorda 2 puncte astfel: Se acorda 1 punct pentru corespondenta dimensionala ale celor doua elemente velcro care se unesc si 1 punct pentru corespondenta dintre culoarea tesaturii si culoarea benzilor velcro.
8.
Elemente de design
1%
1
Descriere: - Pentru calitatea si designul personalizarii, cuprinzand acuratetea realizarii broderiilor se acorda 1 punct pentru nealterarea formei tesaturii prin procedura de brodate.
9.
Elemente de design
1%
1
Descriere: - Pentru calitatea si designul personalizarii, cuprinzand aspectul broderiilor care trebuie sa corespunda cu desenul original din punctul de vedere al formei si culorii se acorda 1 punct pentru respectarea desenul original din punctul de vedere al formei si culorii
10.
Termen de livrare
12%
12
Descriere: Se acorda 12 puncte pentru un termen de livrare cuprins intre 21 si 30 de zile si 5 puncte pentru un termen de livrare cuprins intre 31 si 45 de zile. Pentru un termen de livrare mai mare de 45 de zile oferta va fi considerata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ca si pretul ofertele clasate pe primul loc cu punctaj egal este, de asemenea egal, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considera vatamata poate sesiza C.N.S.C. in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu, nr. 226, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020085, Romania, Tel. +40 212015113, Fax: +40 212102676
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer