Licitatie Publica - echipament individual de protectie-pantofi si bocanci cu talpa antiderapanta si bocanci de protectie cu bombeu metalic si talpa antiderapanta
Valoarea Contractului:
346.333 RON
Castigatorul Licitatiei: MARAHAMI PROD S.R.L.
346.333 RON
Castigatorul Licitatiei: MARAHAMI PROD S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 144870/26.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139498
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORIE DADALAU, Tel. +40 253335045, In atentia: DUMITRU MOCIOI, Email: [email protected], Fax: +40 253335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
echipament individual de protectie-pantofi si bocanci cu talpa antiderapanta si bocanci de protectie cu bombeu metalic si talpa antiderapanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: conform Anexei nr.1 pentruunitatile subordonate CEO-Sucursala Divizia Miniera;
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipament individual de protectie-pantofi si bocanci
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18830000-6 - Incaltaminte de protectie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
346, 332.6RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 529/DM Denumirea: bocanci de protectie cu bombeu metalic si talpa antiderapanta
V.1) Data atribuirii contractului 26.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MARAHAMI PROD S.R.L.
Adresa postala: Calea Domneasca, Nr. 352, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 0200, Romania, Tel. +40 0245212062, Email: [email protected], Fax: +40 0245212062
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 346332.60 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 3
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1.Doc.de calif.solicit.prin FDA la capitoul III.2 vor fi prezentate integral in cadrul sed.de desc.a of.de catre op.ec.participanti, in caz contrar, comisia de ev.va declara oferta inacceptabila si respinsa, in teme.art.36, alin.1)lit.b)din HG 925/2006.In cazul in care op.ec.opteaza pentru prezentarea unei decl.pe propria raspundere, semnata de rep.legal, prev.la art.11, alin.4)din HG 925/2006, comisia de ev.are dreptul de a solicita, iar op.ec.are obligatia de a prezenta/completa cert./doc.edif.care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calif., in temeiul art.11, alin.5) din HG 925/2006, in termenul specificat in solicitarea adresata, dar nu mai putin de 3 zile lucrat.de la data solicit.Nu se admite completarea cu doc.de calif.dupa data limita de depunere a of.Dupa deschiderea of., comisia de ev.va solicita clarificari doar la doc.depuse, daca este cazul, fiind acordat un termen de maxim 3 zile lucr.de la momentul solicitarii.In situatia in care clarif.nu vor fi transmise in termenul stabilit, of.vor fi consid.inacceptabile si respinse, in temeiul art.36, alin.1), lit.b).2.Ofertantul isi poate dem.sit.ec.si fin.ori cap.teh. si/sau prof.prin prezentarea unui angajament ferm de sust.din partea unui tert, in cond.art.186 si 190 din OUG 34/2006.Pentru a fi luata in consid.sustinerea acordata, angajamentul trebuie sa reprezinte un instr.jurid.care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indepl.anumitor oblig.de catre pers.sustinatoare.In cazul prezentarii ang.sustinerii ec.si fin.ori teh.si/sau prof.din partea unui tert, se vor prezenta oblig.decalar.de neincadrare in sit.prev.la art.180 si 181 din OUG 34/2006, pentru tertul sustinator.Angajamentul va face parteintegranta din contractul de achizitie publica.3.In cadrul sed.de desch.se va consemna: -data si ora dep.of.;
-constituirea garantiei de part.;
-preturile ofertate in lei/lot, verificandu-sedaca a fost ofertata intreaga cantitate;
-lista doc.depuse (conformitatea lor cu solicitarile AC va fi verificata ulterior sedintei de deschidere).Orice decizie cu privire la calificarea of.sau, dupa caz, cu privire la ev.ofertelor, va fi luata de catre comisia de evaluare in cadrul unor sedinte ulterioare sed.de deschidere a of.4.Op.ec.pot prezenta, odata cu depunerea ofertei, amendamente la proiectul de ctr.propus de AC.Comisia de evaluare va purta o corespondenta cu op.ec.in vederea stabilirii, de comun acord, a clauzelor contractuale.In cazul in care, in urma concilierii, propunerea operatorului economic de modificare a clauzelor ctr.este in mod evident dezavantajoasa pentru AC, oferta va fi considerate neconforma si respinsa, in tem.art.36, alin.2)lit.b) din HG 925/2006.Daca op.ec.nu depune amendamente la proiectul de ctr.propus de AC pana la data si ora limita de dep.a of., comisia de evaluare va considera ca op.ec.si-a insusit clauzele ctr.propuse.5.Oferta castigatoare se va stabili numai dintre ofertele declarate admisibile de catre comisia de evaluare si numai pe baza criteriului de atribuire: pretul cel mai scazut, precizat in anuntul de part.si in doc.de atrib., cf.art.37 din HG nr.925/2006, actualizata.6.In tem.art.69.2., alin.2) din OUG 34/2006, mod.prin OUG 77/2012, op.ec.participanti vor completa o declaratie cu privire la datele de identificare ale of./of.asociat/subcontr./tertului sustinator, cf.form.nr.6.Termenul de livrare final este pana la 31-12-2013.Produsele se vor livra catre Unitatile Miniere specificate in Anexa nr.1.7.Daca doua sau mai multe oferte, clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, se va solicita o noua oferta de pret catre op.ec. ce va fi transmisa in plic inchis pe adresa AC.Procedeul se repeta pana la departajarea ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CEO-Sucursala Divizia Miniera, Compartimentul Juridic
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210232, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 16:34