Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - echipament individual de protectie (salopete, haina si vesta vatuite, costum antiacid)


Anunt de participare (utilitati) numarul 134395/29.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. +40 374171129, In atentia: Eugenia Bardan, responsabil procedura, Email: [email protected], Fax: +40 253222015, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate nationala cu capital integral de stat-activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
echipament individual de protectie (salopete, haina si vesta vatuite, costum antiacid)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza de Aprovizionare cu sediul in Rovinari, depozitul din Motru si Rovinari
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie echipament individual de protectie pentru personalul muncitor care deserveste exploatarile de lignit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform anexei B
Valoarea estimata fara TVA: intre 688, 376 si 929, 309RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.estm.contine posib.suplimentarii cu 35%-ctr.cu car.de reg., cf.HG 925/2006, art.6(3).
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia este irevocabila si se constituie in lei, conform Anexei B.Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile).Modulde constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentulemitentului de a retine din garantia de participare suma de 4.440 lei, suma ce reprezinta valoarea calculata conform art. 278.1, alin.1) lit.c)din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C.;b)virament bancar incontul autoritatii contractante (RO49RNCB0149034562550007, deschis la B.C.R. Targu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cuconstituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar. Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5%in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zilemai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (art. 90, alin.2) din HG nr. 925/2006);
-prinretineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Modalitatile legale de plata in functie de disponibilitatile achizitorului, in termen de 90 de zile de la inregistrarea facturilor lasediul de facturare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr. 12A;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr.12B;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-formularul nr.2;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formularul nr. 3;
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana-Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie
Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin;
-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-formularul nr.4. -DOCUMENTE CARE ATESTA CA OPERATORUL ECONOMIC ESTE UNITATE PROTEJATA, conform Legii nr.448/2006, (in acest sens se va prezenta o copie dupa Autorizatia de functionare ca unitate protejata, eliberata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale valabila, acord de parteneriat, precum si fisa postului pentru persoanele cu handicap angajate in cadrul programului) Persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor, se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent
contractului (producere si comercializare echipament individual de protectie) intr-o perioada anterioara, de 3 ani (2009, 2010 si 2011):
-cerinta minima: valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent
contractului in perioada anterioara de 3 ani sa fie de cel putin egala cu valoarea estimata de S.N.L.O. pentru anul 2012 x 2, pentru fiecare lot in parte, functie de loturile pentru care potentialii operatori depun oferta:
-lot 1-76, 500 x 2=153, 000 lei;
-lot 2-46, 400 x 2=92, 800 lei;
-lot 3-13, 110 x 2=26, 220 lei;
-lot 4-108, 570 x 2=217, 140 lei;
-lot 5-119, 700 x 2=239, 400 lei;
-lot 6-94, 080 x 2=188, 160 lei;
-lot 7-129, 250 x 2=258, 500 lei;
-lot 8-98, 487 x 2=196, 974 lei;
-lot 9-2, 279 x 2=4, 558 lei.In situatia in care echivalenta luata in calcul este LEU/EURO, nivelurile
acesteia sunt: -4, 2373 lei/euro pentru anul 2009-4, 2099 lei/euro pentru
anul 2010-4, 2379.lei/euro pentru anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ca unitate protejata, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de
receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie cel
putin egala cu valoarea estimata de S.N.L. Oltenia pentru anul 2012 pentru fiecare lot in parte, functie de loturile pentru care se depune oferta, dupa cum urmeaza:
-lot 1-76, 500 lei;
-lot 2-46, 400 lei;
-lot 3-13, 110 lei;
-lot 4-108, 570 lei;
-lot 5-119, 700 lei;
-lot 6-94, 080 lei;
-lot 7-129, 250 lei;
-lot 8-98, 487 lei;
-lot 9-2, 279 lei.
Cerinta nr.2
-se solicita prezentarea declaratiei de conformitate de tip EC, in temeiul Directivei 89/686/CEE, amendata prin Directivele 93//
Cerinta nr.3
-ofertele vor fi insotite de mostre de produs.
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza finala de licitatie electronica, vor participa operatorii economici inregistrati in SEAP si ofertele declarate admisibile in prima etapadesfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006.Numarul de runde electronice: 1.Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul in lei/lot, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?.Daca doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fitransmisa in plic inchis.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite la sediul autoritatii contractante noua oferta financiara in lei/lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23656
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 10:00
Locul: sediul S.N.L. Oltenia s.a. din Tragu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, sala de licitatii et.3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara, in plic inchis.Se repeta procedura pana la departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256.2, lit.b) din OUG 34/2006..."5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta..."
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATATII NATIONALE A LIGNITULUI SA Targu-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer