Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament individual de protectie si de lucru


Anunt de participare (utilitati) numarul 138278/20.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: S.T.F.C. GALATI, str. Domneasca, Nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare Administrativ Achizitii, Tel. +40 1236415985, In atentia: Liliana Manghiuc, Email: [email protected], Fax: +40 1236415985, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
art. 8, lit. d) din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament individual de protectie si de lucru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central, str.Alexandru Davila nr.1 Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipament individual de protectie si de lucru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18130000-9 - Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
18114000-1-Salopete de lucru (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
35113440-5-Veste reflectorizante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de echipament individual de protectie si de lucru in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini nr.733/3/565/08.06.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 124, 342.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1-200leiLot2-60leiLot3-35leiLot4-500leiLot5-100leiLot6-120leiLot7-200leiLot8-60leiLot9-50leiLot10-35leiLot11-60Lot12-700leiLot13-60leiLot14-150lei.Perioada de valab. 60 de zile de termenul limita de primire a ofertelor.Garant de part se exprima in lei si poate fi constituita: scrisoare de garant bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari si se va intocmi conform Formular A1.Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in favoarea autorit. contract., se va prezenta in original; OP sau CEC, in contul autorit. contract, deschis la Bancpost Galati?Ag. Mazepa, cu nr.RO52BPOS18308027995RON01.Pe OP sau CEC este obligatorie mentionarea denumirii procedurii de atribuire;Numerar in casierie; Garant de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garant de part vor fi respinse conform art.33, alin.(3), lit.b)dinHG925/2006. Autoritat. contractanta are dreptul de a retine garant de part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica.Garant.de part. se returneaza de autoritat. contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica.Restituirea garant de part, depusa prin ordin de plata sau fila cec, se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritat. contractante(Formularul A16 din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii ofertantului, precum si a denumirii proceduri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul A3a din sectiunea Formulare- in original;Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- Director-Costin Stefan;
- Contabil Sef-Nastase Floarea;
- Sef Serviciu SC si Control ? Maruntis Sorin;
- Sef Serviciu A.A.A-Manghiuc Liliana;
- Sef Birou Juridic ? Ilie Marian.
2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A4 din Sectiunea Formulare- in original;
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul A5 ? in original;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul A6 -in original (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);
5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii, somaj), (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale) (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), ? eliberat de Primaria locala - in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul . Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente, in copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;b) Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)O lista a principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, continand valori si beneficiari, lista confirmata prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar.
b) Mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
STFC Galati 20/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2012 11:00
Locul: Galati, Str. Domneasca nr.51, camera 80
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
STFC CFR CALATORI SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract de achizitie publica (produse, servicii, lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.SNTFC CFR CALATORI SA este autoritate contractanta conf. OUG 34/2006, art.8, lit.d), iar STFC Galati este sucurlala a SNTFC. In cazul in care doua sau mai multe oferte, aflate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim al ofertei, autoritatea contractanta va solicita respectivilor operatori economici o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit operatorului economic a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic - STFC Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0731990840
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer