Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT INDIVIDUAL PROTECTIE-CIZME APA SI NOROI PENTRU CARIERA


Anunt de participare (utilitati) numarul 17721/06.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: EUGENIA BARDAN-responsabil procedura, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT INDIVIDUAL PROTECTIE-CIZME APA SI NOROI PENTRU CARIERA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BAZELE DE APROVIZIONARE MOTRU SI ROVINARI SUBORDONATE S.N.L. OLTENIA SA TG JIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE ECHIPAMENT INDIVIDUAL PROTECTIE-CIZME APA SI NOROI PENTRU CARIERA, CONFORM ANEXEI B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19312200-8 - Cizme de cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI B
Valoarea estimata fara TVA: 169, 412RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTR.SE POATE PREL-SUPL.LA PRET.CONTR.INIT.PANA LA MAX 35% DIN CANT.INIT.CF.HG.925, A.6, P.3
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 28.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE: 2510 LEI, DEPUSA IN CONTUL RO49RNCB01490345625500007, BCR TG JIU.GARANTIE BUNA EXECUTIE: 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI.GARANTIE TEHNICA: 12 LUNI UTILIZARE/24 IN DEPOZITARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA DIN SURSE PROPRII PRIN MODALITATI LEGALE DE PLATA IN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA ULTIMA FACTURA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CAZUL ASOCIERII MAI MULTOR OFERTANTI, ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA CU DESEMNAREA UNUI LIDER FARA OBLIGATIA FORMARII UNEI NOI PERSOANE JURIDICE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale operator economic.Declaratie privind eligibilitatea, cf.formularului 12A si declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cf.formularului 12B.Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului si Comertului. Certificat Constatator emis cu cel mult 30 de zile inaintea procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pt.livrarea produselor de la prod.in original sau copie legalizata la notar public, in care se va mentiona perioada pentru care prod.autorizeaza op.economic sa comerc.produsele respective-cu nr.de inreg.si data.Declaratie de conformitate de la prod.in original sau copie legalizata la un notar public.Fisa tehnica a produsului.Certificarea sistemului de management al calitatii pentru prod.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P159
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: FACTURA FISCALA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2007 11:00
Locul: Sediul SNL Oltenia SA Tg Jiu, sala de licitatii a Directiei Comerciale
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SE VOR PREZENTA MOSTRE DIN PRODUSUL OFERTAT.FIECARE MOSTRA VA CONTINE O ECTICHETA CE CUPRINDE INFORMATII REFERITOARE LA PRODUCATOR SI TERMEN DE GARANTIE.MOSTRELE RAMAN IN CUSTODIA SNLO PANA LA INCHEIEREA CONTRACTELOR DE ACHIZITIE, DUPA CARE, IN TERMEN DE 3 ZILE, MOSTRELE SE RESTITUIE OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR.NICOLAE TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA SA TG JIU-OFICIU JURIDIC-
Adresa postala: STR. TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Localitatea: TG JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725531118, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2007 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer