Licitatie Publica - Echipament informare vizuala si auditiva calatori (set) pentru tramvaie
Anunt de participare (utilitati) numarul 136393/08.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +40 213074120, In atentia: Dicran Costache, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament informare vizuala si auditiva calatori (set) pentru tramvaie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB - BD - Intrarea Vagonului nr 11, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 80, 100EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia estimativ 3 contracte subsecvente. Primul conract subsecvent se incheie odata cu semnarea acordului cadru. Cant. estimate pt. un contract subsecvent: 5 seturi
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament informare vizuala si auditiva calatori (set) pentru tramvaie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48813000-0 - Sisteme de informare a pasagerilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament informare vizuala si auditiva calatori (set) pentru tramvaie. Minim 5 seturi, maxim 15 seturi
Valoarea estimata fara TVA: 80, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part: 5.000 lei. Perioada de valab.a gar: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschid ofertelor, in contul autorit contract nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag. Stirbei Voda?Bucuresti. Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. sit.: ofertantul si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze acordul cadru de achiz. publica in perioada de valab. a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conformitate cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contract va retine contestatorului din gar. de part. o suma raportata la val. estimata a contr., in conform cu preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006.G.P. se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Restituirea GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv Achizitii Publice indicand nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii. Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925 / 2006.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 3;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul 4; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-Director Comercial, Jianu Radu Viorel - Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Oprea Cristina Elena - Sef Serviciu Juridic Contencios, Letea Dorin - Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela - Sef Birou Contracte, Costache Dicran - Inginer Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Popescu Viorel-Director General si Chiru Virgil-Director Economic - acestea au fost mentionate de la bun inceput.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 7. 1. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie de livrari de produse similare.
Se va prezenta cel putin 1(una)recomandare/document constatator emisa de un beneficiar al ofertantului privind produse similare celor ce fac obiectul acestei proceduri. Aceasta recomandare nu va fi mai veche de 3 ani si va fi aferenta uneia din pozitiile prezentate in lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.
Ofertantul va face dovada prin documente eliberate de organisme acreditate (si traduse in limba romana ? daca este cazul) ca produsele ce fac obiectul prezentei proceduri sunt realizate sub un sistem de management al calitatii bazat pe seriile de standarde europene relevante (ISO 9001:2008 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1823
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2/OG34/06
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu nr. 1 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 12:25