Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament informatic


Anunt de participare numarul 139483/09.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala Antidrog
Adresa postala: Bdul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051053, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dogaru, Tel. +40 745762829, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament informatic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante situat in Bucuresti, Bdul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament informatic de calcul si echipamente periferice de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament informatic de calcul si echipamente periferice de calcul (statii de lucru, imprimante, server, rack, ups stik memorie).
Cantitatile necesare precum si specificatiile tehnice se regasesc in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 594, 738RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 11890 leiGarantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC.Cont A.N.A garantii : RO64TREZ7035005XXX013279 deschis la Trezoreria sector 3Cod fiscal: 28652497In situatia prevazuta la art. 278^1 din O.U.G.nr. 34/2006, alin (1), lit b), se retine din garantia de participare suma de 4374, 73 lei.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 75 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care garantia de participare va fi depusa in euro, echivalenta se va face, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe neramburasbile prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (Contractul 313/2012) cod SMISS 1212
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 O.U.G. nr.34/2006) - formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute al art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 12B
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere, in original, privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu persoanele care detin functii de decizie, in cadrul autoritatii contractante privind procedura de licitatie deschisa avand ca obiect achizitia de echipamente informatice, respectiv cu: Oprea Sorin, Bacalu Dragos, Piscociu Laura, Timbus Delia, Dogaru Iulian, Negoi Catalin, Nicolae Adrian.
Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale care sa prezinte lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta .
Formular de inscriere la procedura - formular 7
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 8 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea de produse similare celor solicitate.
Ofertantii straini vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si Declaratie privind cifra de afaceri globala aferenta
perioadei 2009-2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul procesului de reofertare: pretul ofertei, in lei fara TVA.b)Se va organiza procedura de licitatie electronica ca etapa finala.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).Durata unei runde: 1 (una) zi, (24 ore).Daca dupa incheierea rundei de reofertare, pe primul loc se regasesc oferte la egalitate de pret, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis la sediul acesteia.. Daca si dupa aceasta etapa, ofertele in cauza se regasesc la egalitate de preturi, autoritatea contractanta va solicita noi oferte de pret in plic inchis, in etape succesive, pana la ramanerea unui singur operator economic pe locul 1.Informatii suplimentare privind conectarea, inregistrarea la adresa: http: //www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, bdul Unirii, nr 37, bloc A4, parter, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim doi reprezentanti din partea fiecarui ofertant pe baza imputernicirii si a actului de identitate aflat in termen de valabilitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia face parte din Proiectul "Crearea si dezvoltarea unei retele de management a proiectelor cu specific antidrog" - cod SMISS 1212, finantat prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (Contractul 313/2012).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.Deschiderea ofertelor se va face la sediul AGENTIEI NATIONALE ANTIDROG din Bucuresti, B-dul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3.La sedinta de deschidere pot participa maxim doi reprezentanti din partea fiecarui ofertant, conditia obligatorie fiind prezentarea unei imputerniciri semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii - prezentare Formular nr.6Delegatii se vor legitima cu act de identitate aflat in termen de valabilitate.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. 34/2006. Atribuirea se va facepe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169, alin. (2) din O.U.G. 34/2006.Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante - Formularul de oferta (Formularul nr. 4 si anexa la acesta), completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Agentiei Nationale Antidrog
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014254, Romania, Tel. +40 213184400, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2012 22:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer