Licitatie Publica - Echipament informatic si accesorii
Anunt de participare (utilitati) numarul 67624/29.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA DE FURNIZARE A ENERGIEI ELECTRICE"ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA NORD" S.A.
Adresa postala: CLUJ NAPOCA STR MEMORANDUMULUI 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: VASILE FLORIN BERINDEAN, Tel.0264205260, Email: [email protected], Fax: 0264205204
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Cluj
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400420, Romania, Punct(e) de contact: LIANA POP, Tel.0264-414481, Email: [email protected], Fax: 0264-414480
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Cluj
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400420, Romania, Punct(e) de contact: LIANA POP, Tel.0264-414481, Email: [email protected], Fax: 0264-414480
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Cluj
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400420, Romania, Punct(e) de contact: LIANA POP, Tel.0264-414481, Email: [email protected], Fax: 0264-414480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament informatic si accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante. Str. Memorandumului, nr. 27, Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipament informatic si accesorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 260, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 5000 lei - lotul 1, 50 lei - lotul 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, Certificat emis de ORC, autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatori privind capacitatea financiara, bilanntul la 30.06.2008, declaratii privind cifra de afaceri globala, pragul minim pentru cifra de afaceri 772500 lei/ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, 3 recomandari, pragul minim pentru experienta similara: 154500 lei, o declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitati, o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate, certificat de conformitate, ISO 9001 la producator, autorizatie de livrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casierie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 09:30
Locul: Bursa Romana de Marfuri Terminal Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti din partea UCVAP, reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Memorandumului, nr. 27, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Tel.0264-205280, Fax: 0264-205281
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 09:53