Licitatie Publica - Echipament informatic si accesorii de birou
Anunt de participare numarul 47779/26.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Tineret
Adresa postala: str.Vasile Conta, nr.16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Daniela Munteanu, Tel.021/317.13.30; 021/.212.35.07, Email: [email protected], Fax: 021/317.13.29; 021/210.14.30, Adresa internet (URL): www.e-tineret.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament informatic si accesorii de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. G-ral Eremia Grigorescu nr.26, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de produse informatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
107 calculatoare, 2 laptop, 1 imprimanta portabila pt. laptop, 14 multifunctionale, 1 imprimanta laser, 14 videoproiectoare, 1 ecran de proiectie.
Valoarea estimata fara TVA: 315, 171RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare - Lot 1:3500 RON; Lot 2:150 RON.garantie de buna executie - Lot 1 si Lot 2:10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. de eligibilitate, decl privind neincadrarea in sit. prev. de art.181, certificate fiscale de la bugetul local si bugetul de stat (original sau copie conf. cu originalul), Certificat constatator O.R.C.(original sau copie conf. cu originalul), copie C.U.I., pentru pers fizice/juridice straine un document care atesta inregistrarea/apertenenta/atestarea dpdv profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale - cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: 65000 Euro pt. Lot1, 5000 Euro pt. Lot2; copie conf. cu originalul a bilantului contabil 2007 inregistrat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ. livrari in ultimii 3 ani, experianta similara, informatii priv. subcontractantii, autorizare de livrare si service din partea producatorului in original, ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
termen de livrare
30%
Descriere:
3.
termen de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2008 12:00
Locul: Str. G-ral Eremia Grigorescu nr.26, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana imputernicita din partea operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ofertele pot fi depuse pentru un singur lot/ambele loturi, asa cum este prevazut in caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei; garantia de participare poate fi depusa fie prin virament in contul RO64TREZ7005005XXX001243 deschis la ATCPMB, fie prin scrisoare de garantie bancara in original - formular nr.8.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea Nationala pentru Tineret - Directia Juridic, Achizitii Publice si Control Administrativ
Adresa postala: Str. G-ral Eremia Grigorescu nr.26, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010477, Romania, Tel.021/212.35.07, Fax: 021/210.14.30, Adresa internet (URL): www.e-tineret.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. G-ral Eremia Grigorescu nr.26, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010477, Romania, Tel.021/212.35.07, Fax: 021/210.14.30, Adresa internet (URL): www.e-tineret.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 09:20