Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - echipament informatic si accesorii de birou


Anunt de participare numarul 25234/25.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Tineret
Adresa postala: str.Vasile Conta, nr.16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Punct(e) de contact: Teodora Daniela Munteanu, Tel.021/317.13.30; 021/.212.35.07, Email: [email protected], Fax: 021/317.13.29; 021/210.14.30, Adresa internet (URL): www.e-tineret.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Autoritatea Nationala pentru Tineret
Adresa postala: str.g-ral Eremia Grigorescu, nr.26, sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010477, Romania, Tel.021/2123507, In atentia: teodora munteanu, Email: [email protected], Fax: 021/2101430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
echipament informatic si accesorii de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str.g-ral Eremia Grigorescu, nr.26, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare produse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
32 calculaoare, 3 laptop-uri, 5 imprimante, 1 copiator, 3 videoproiectoare, 1 multifunctionala
Valoarea estimata fara TVA: 125, 294RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare pt lot 1:1800 lei, pt lot 2:684 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
sa, srl, asociere, alte forme prevazute de lege
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie priv. neincadrarea in preved. art.181, prezentarea certificatelor fiscale care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si catre bugetul local, valabile la data depunerii ofertelor(copie legalizata, sau original), certificat constatator emis de ORC(original, sau copie conf cu originalul), copie CUI, pt pers. jur./fizice straine-orice documente care dovedesc o forma de inregistrare, sau atestare, ori apartenenta dpdv profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-formular 3, copie conf cu originalul dupa bilantul contabil pe anul 2006 vizat si inregistrat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pt fiecare lot in parte ofertantul trebuie sa prezinte o cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala sau mai mare de 40000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, experienta similara, informatii privind subcontractantii, sau declaratie pe proprie raspundere ca nu are subcontractanti, autorizare de livrare si service din partea producatorului, in original, certificat ISO 9001, certificat ISO 14001, sau orice alt document echivalent cu certificarea solicitata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
50%
Descriere:
2.
termen de livrare
30%
Descriere:
3.
termen de garantie a produselor
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2007 15:00
Locul: str. Vasile Conta, nr.16, sector 2, etaj 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1 persoana din partea fiecarui ofertant cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ofertele pot fi depuse pe un singur lot si/sau toate loturile de produse, astfel cum sunt prevazute in caietul de sarcini; garantiile pot fi depuse fie prin virament bancar in contul RO64TREZ7005005XXX001243 deschis la ATCPMB, fie prin scrisoare de garantie bancara in original-formular 8
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridic, Achizitii Publice si control administrativ din cadrul ANT
Adresa postala: str.g-ral Eremia Grigorescu, nr.26, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010477, Romania, Tel.021/2123507, Fax: 021/2101430
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2007 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer