Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT INTELIGENT MODULAR PENTRU CONTROLUL INTEGRITATII STRUCTURALE A TUBULATURII


Anunt de participare numarul 133261/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI
Adresa postala: B-dul BUCURESTI, nr.39, PLOIESTI, Jud.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100680, Romania, Punct(e) de contact: UNIVERSITATEA PETROL GAZE PLOIESTI, B-DUL BUCURESTI NR. 39, localitatea Ploiesti, Cod Postal 100680, jud. Prahova, Birou achizitii, parter camin 1, camera 10, Tel. +40 244573171/167/242, In atentia: Marius Badicioiu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 244575847/ +40 344802628/ +40 244575312/ +40 344802630, Adresa internet (URL): www.upg-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENT INTELIGENT MODULAR PENTRU CONTROLUL INTEGRITATII STRUCTURALE A TUBULATURII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA PETROL GAZEPLOIESTI, B-DUL BUCURESTI, Nr.39, Cod 100680, Jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentul trebuie sa contina urmatoarele parti componente:
Microscop electronic;Spectrometru de laborator;Microdurimetru;Camera termografica;Feritoscop digital;Masina de debitat;Masina pentru inglobat probe metalografice;Masini de slefuit, cu caracteristicile din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ECHIPAMENT INTELIGENT MODULAR PENTRU CONTROLUL INTEGRITATII STRUCTURALE A TUBULATURII- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 20000 lei, se constituie conf. Art. 86, alin 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; este irevocabila, in original si poate fi depusa prin ordin de plata, in contul U.P.G.din Ploiesti nr.RO60TREZ521504601X000271, deschis la Trezoreria Ploiesti.In cazulconstituirii acesteia prin scrisoare de garantie bancara se vautiliza formularul 14, iar valabilitatea va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat.In cazul asocierii, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform legii nr.346/2004, ofertantul individual sau asociatii, care solicitareducerea la50%vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA, cf. art. 90 din HG.925/2006-formular nr.16.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat din fonduri comunitare - Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a descalifica operatorii economici pe baza datelor furnizate de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice(ANRMAP) privind incalcarea obligatiilor contractuale ale operatorului economic fata de UPG Ploiesti sau alte autoritati contractante.
Declaratie privind eligibilitatea-formularul nr.3. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr, 34/2006 atrage excludereacandidatului / ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Dupa caz, formularul va fi completat de catre fiecare asociat sau sustinator. Completarea formularului nr.4, declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006, privind conflictul de interese. Dupa caz, formularul va fi completat de catre fiecare asociat sau sustinator.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-formularul nr.5.Certificate de atestare fiscala in original sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat consolidat eliberat de ANAF si respectiv, la bugetul local ?certificat de taxe si impozite locale. -Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul scadent al datoriei este data de25 a fiecarei luni.
Pentru candidatii/ofertantii straini:
- Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de fiecare asociat.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formularul nr.6, Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul nr.7 Inregistrarea persoane fizice/juridice romane.- Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
- Persoane fizice/juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
- Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o indeplineste.
Formular 17Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acesteia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea situatiei economico- financiare, cf. art 185 din OUG 34/2006
-pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/Banca Centrala Europeana pentru anul 2011
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali incheiati
-Extras din bilant
In ceea ce priveste ofertele depusein asociere, se va avea in vedere cifra medie de afaceri cumulata a tuturor asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara
Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractantaori de catre clientul beneficiar.-prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse decomplexitate similara produselor solicitate si recomandare/recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate.
Informatii privind personalul
Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii.
Standarde de asigurare a calitatii
-Certificarea Sistemului de Management al Calitatii conformSR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei.- numar maxim de runde: 1;
- licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de latransmitereainvitatiei; - durata unei runde: 1 zi (24 ore).Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta si pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. Operatorul economic declarat castigator dupa finalizarea licitatiei electronice va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexa la formularul de oferta, cu preturile finale, in original. Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice pe primul loc se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 10:00
Locul: Universitatea Petrol-Gaze din Ploiesti, B-dul Bucuresti, nr.39
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirii scrise pentru licitatia deschisa. Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 2- CD&I, Operatiunea 2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare); Titlu proiect: POS CCE ID 860 / Cod SMIS 14682 - Centru regional de determinare a performantelor si monitorizare a starii tehnice a materialului tubular utilizat in industria petroliera
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
-In situatia in care exista mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi, depunerea unei alte oferte financiare in plic sigilat. Oferta care are pretul cel mai mic va fi declarata castigatoare. -Insusirea modelului de contract prezentat, se face prin completarea formularului nr. 15-Angajament privind respectarea clauzelor contractuale, sau prin semnarea contractului atasat. Partile pot pe parcursul atribuirii contractului sa modifice, de comun acord, clauzele contractuale. In cazul in care , dupa stabilirea castigatorului, autoritatea contractanta si castigatorul nu stabilesc de comun acord un alt model de contract, acceptat de ambele parti, atunci se va utiliza modelul de contract din -In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei de participare se va extinde in mod corespunzator. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere si returnate, conform prevederilor art. 33, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care precizeaza ca oferta se respinge daca se incadreaza intr-una din situatiile: a) a fost depusa dupa data si ora limita sau la o alta adresa decat cea stabilita prin anuntul de participare. b) nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire. - Dispozitiile art. 278*1 alin (2) din OUG 34, cu modificarile si completarile ulterioare, se vor aplica in mod corespunzator.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
O.U.G.3 VI.4.2) Termenul de depunere al contestatiei : cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal(conf. O.U.G.34/2006, art.256² alin.1, lit.a)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Petrol - Gaze Ploiesti
Adresa postala: B-dul Bucuresti, nr.39, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100680, Romania, Tel. +40 244573171/231, Fax: +40 244575847/ +40 344802628/ +40 244575312 / +40 344802630, Adresa internet (URL): www.upg-ploiesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer