Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament optic si routing pentru cresterea la 100GB a capacitatii liniilor


Anunt de participare numarul 109534/15.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Administrare a Retelei Nationalede Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala:  str. I. D. Mendeleev, nr. 21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Paul GASNER, Tel. +40 21 317 11 74, In atentia:  Mihai Ungureanu, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 317 11 74, Adresa internet (URL):  www.nren.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament optic si routing pentru cresterea la 100GB a capacitatii liniilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: AARNIEC- noc Iasi si Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament optic si routing pentru cresterea la 100GB a capacitatii liniilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32561000-3 - Conexiuni cu fibre optice (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 274, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare-92.742 lei/ respectiv 46.370, 97 in cazul IMM- se va depune la etapa a 2-a-Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat valabil la data limita de depunere a candidaturii.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data limita de depunere a candidaturii.- Cazier judiciar pentru fiecare dintre administratori sau persoanele imputernicite sa reprezinte legal societatea, asa cum sunt mentionati/mentionate in Certificatul Constatator/documentul echivalent, precum si pentru persoana imputernicita ce semneaza DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
- Cazierul fiscal al companiei
- Certificat constatator emis de MinisterulJustitiei sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoane imputernicite (administratori);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va prezenta cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de minim 10.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani.-Se va prezenta lista cu personalul de specialitate, insotita de CV. Ofertantul va avea cel putin 3 specialisti cu instruire si diploma in CPL, OME 6500, Managementul retelei OMEA.-Prezentare de referinte calitative si cantitative pentru furnizarea si instalarea de catre ofertant de solutii ce includ echipamente similare celor ofertate (modele CISCO 7600 si CISCO CRS-1)
-Ofertantul va fi partener Cisco certificat Gold si va prezenta o autorizatie din partea producatorului in care sa fie precizat ca are competentele necesare pentru prestarea serviciilor de intretinere aferente produselor Cisco ofertate
-Ofertantul va face dovada detinerii urmatoarele certificari/specializari: ?Advanced Routing &Switching
?Advanced Security
_ Lista cu personalul angajat pentru indeolinirea contractului
-Autorizare pentru livrarea produselor
-ISO 9001/2001 sau echivalent pentru ofertant-ISO 9001/2008 sau echivalent pentru producatorul echipamentelor-Iso 14001/2005 sau echivalent
-Declaratie privind protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta contracte de retele de transmisiuni optice de tip DWDM ( DENSE WAVELENGTH DIWISION MULTIPLEXING) in ultimii 3 ani a caror valoare insumata sa fiede 9.000.000 lei- Se va face dovada detinerii urmatorilor specialisti - Un specialist certificat CCDA(CISCO CERTIFIED DESIGN ASSOCIATE)- Doi specialisti certificati CCNA(CISCO CERTIFIED NETWORK ASSOCIATE)- Doi specialisti certificati CCNP( CISCO CERTIFIED NETWORK PROFESSIONAL)- Minim 5 ingineri specialisti certificati CCIE R&S(CISCO CERTIFED INTERNETWORK EXPERT ROUTING AND SWITCHING)- Minim doi ingineri cu curs de specializare ?CISCO CRS-1 Essentials?(CARRIER ROUTING SYSTEM)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea instalarii echipamentelor pana la data de 31.12.2010, pentru imbunatatirea transmisiei datelor intre institutiile de invatamant de la nivelul tarii.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Criterii de selectie-contracte similare in valoare de minim9.000.000 lei1 contr. -20 puncte2 contr.-40 puncte3 contr.- 60 puncte1 recomandare -20 puncte2 recomandari - 40 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 12:00
Locul: AARNIEC- splaiul Independentei 313. corp R et 5 , camera 506-507
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 3321240, Email:  [email protected], Fax:  3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Administrare a Retelei Nationale de Informatica pentru Educatie si Cercetare
Adresa postala:  Str. Mendeleev nr.21-25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 021-317.11.74, Email:  [email protected], Fax:  021-317.11.74
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2010 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer