Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament pentru determinarea Magnetizarii functie de Intensitatea Campului Magnetic si Temperatura


Anunt de participare numarul 93833/06.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CHIMIE FIZICA ILIE MURGULESCU
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.202, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA-ADRIANA BANU, Tel.0213.16.31.06, Email: [email protected], Fax: 0213.16.31.06, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: CERCETARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament pentru determinarea Magnetizarii functie de Intensitatea Campului Magnetic si Temperatura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Splaiul Independentei, Numar 202, Sector 6, Bucuresti, Cod Postal 060021, Biroul Aprovizionare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament pentru determinarea Magnetizarii functie de Intensitatea Campului Mgnetic si Temperatura, Sistemul VSM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38400000-9 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea unei garantii de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS-CCE, Axa 2, INFRANANOCHEM, cod SMIS-CSNR: 2701, Contract nr. 19 /1.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr. 34/2006-Certificat inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie)
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente
-Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: Lista cuprinzand principalele furnizari de produse similare in ultimii 3 ani.
2. Certificate si autorizari: Certificate care sa ateste calitatea produselor3. Dovada scrisa a capacitii de asigurare a service-ului in perioada de garantie de catre o companie autorizata de producatorul obiectelor respective.
4. In formatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a controlului calitatii de catre ofertant .
5.Lista principalelor livrari in ultimii 3ani
6.Autorizarea data de producator este obligatoriu a fi emisa pentru ofertant .7.Documente emise de organe acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO) sau echivalent, pentru producator si ofertant (participant la licitatie), traduse in limba romana. Certificatul ISO va fi prezentat in copie xerox cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata, iar traducerea in limba romana, in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
CRITERIUL TEHNIC
46%
Descriere:
3.
CRITERIUL SERVICE, GARANTIE, POSTGARANTIE
10%
Descriere:
4.
CRITERIUL TRAINING, SUPORT SI AVANTAJE RECIPROCE
4%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ETAPA FINALA DE LICITATIE ELECTRONICA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.03.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2010 12:00
Locul: INSTITUTUL DE CHIMIE FIZICA "ILIE MURGULESCU"- SALA DE CONFERINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORITATII CONTRACTANTE SI REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-CCE, Axa 2, INFRANANOCHEM, cod SMIS-CSNR: 2701, Contract nr. 19 /1.03.2009
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030083, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA SECTOR 6
Adresa postala: STRADA STIRBEI VODA, NR.115, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010109, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE CHIMIE FIZICA "ILIE MURGULESCU"
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.202, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060021, Romania, Tel.0213163106, Email: [email protected], Fax: 0213163106
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2010 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer