Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRU PROTECTIA MUNCII


Anunt de participare (utilitati) numarul 71672/06.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Laptes Ionel, Tel.0241664046, In atentia: Birou comercialproduse, Email: [email protected], Fax: 0241665978
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRUPROTECTIA MUNCII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC RAJA SA Constanta- Str. Calarasi, nr.22-24 ;
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 375, 733 si 3, 959, 555RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: frecventa contractelor subsecvente- anuala; valoarea estimata a contractelor subsecvente poate fi intre 15% si 40% din valoarea cantitatilor minime respectiv, maxime estimate pentru acordul cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform cerintelor din Caietul desarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
18141000-9-Manusi de lucru (Rev.2)
18425000-4-Centuri (Rev.2)
18815300-8-Cizme lungi (Rev.2)
35814000-3-Masti de gaze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din Caietul desarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 375, 733 si 3, 959, 555RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantiade participare : = 25000 RON;
- Garantia de buna executie :10% din valoarea contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorie:
1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006.
3. Declaratie privind incadrarea caIMM, dac este cazul.
4. Certificat constatator de la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1. Fisa de informatii generale.2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min.900.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Experienta similara: un contract cu o valoare de minim 600.000 lei.
2. Certificarea sistemului calitatii ISO9001 pentru producator;3. Autorizare pentru livrarea produsului.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
5. Informatii privind subcontractantii/asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise.Plata se face in numerar la caseria unitatii, saucu OP in cont RO36RNCB0114014937350001-BCR Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2009 12:00
Locul: SC RAJA SA Constanta, str. Calarasi nr.22-24 - sediul central
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantiiimputerniciti ai operatorilor economici, observatorulU.C.V.A.P, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sectorul 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3000071, Fax: 021/300071
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, exceptand termenul pentru acte care sunt emise sau au loc inainte de deschidera ofertelor careeste de cel tarziu de o zi lucratoare inainte de data stabilita pentru depunera ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900599, Romania, Tel.0241/664046, Fax: 0241/665978
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2009 08:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer