Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRU COMPUTER


Anunt de participare numarul 62649/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL JUDETEAN DE RESURSE SI ASISTENTA EDUCATIONALA BACAU
Adresa postala: BACAU, STR.OITUZ 24, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: MIOARA PARASCHIV, Tel.0234557300, Email: [email protected], Fax: 0234557300, Adresa internet (URL): BACAU, STR, OITUZ 24.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRU COMPUTER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BACAU-STR.HENRI COANDA NR.4-SCOALA SPECIALA BACAU;
BACAU-STR.HENRI COANDA NR.4-
CENTRUL DE EDUCATIE INTEGRATA NR1 BACAU;
BACAU, COMANESTI -CENTRUL DE EDUCATIE INTEGRATA NR.2 , STR.PIETRICICA NR.2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONARE ECHIPAMENT SI ACCESORII PENTRU COMPUTERPENTRU CABINETE DE TERAPII SPECIFICE CONFORM ORDINULUI MECT 3246/2008.
DOCUMENTATIILE TEHNICEALE PRODUSELOR SOLICITATE SE VOR OBTINE LA FAX 0234557300 SAU LA SEDIUL UNITATII.
NOTEBOOK-3 BUC;
STATIE DE LUCRU CU MONITOR-6 BUC;
CASTI PROFESIONALE -15 BUC;
BOXE-15 BUC;
SOFT SPECIALIZAT PENTRU INVATAREA LIMBAJULUI SI DEZVOLTAREA COMUNICARII-3 BUC;
SOFT SPECIALIZAT PENTRU CORECTAREA TULBURARILOR DE LIMBAJ-3 BUC;
SOFT SPECIALIZAT PENTRU EVALUAREA NIVELULUI DE DEZVOLTARE A LIMBAJULUI VERBAL SI NEVERBAL-3 BUC.
SOFTURILE OFERTATEAVIZATE DE MECT.
DOCUMENTATIILE TEHNICE OBLIGATORII LA FAX 0234557300 SAU LA SEDIUL UNITATII.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE MENTIONATE LA CAP.II, 1.5
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000 si 10, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
FARA GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA PRIN O.P PRIN TREZORERIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE DE FURNIZARE DIN ULTIMII 3 ANI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA INSITUATIILE PREVAZUTE LA ART.18
-FIRMA NU ESTE IN STARE DE FALIMENT SAU LICIDARE, ACTIVITATILE NU SUNT SUSPENDATE.-NU FACE OBIECTUL UNEI PROCEDURI LEGALE PENTRU PENTRU DECLARAREA IN UNA DIN SITUATIILE DE LA PCT.a-SUNT INDEPLINITE OBLIGATIILE DE PLATA A IMPOZITELOR TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR CATRE BUGETUL STATULUI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATEA DE TRANSPORT SI PUNERE IN FUNCTIUNE A PRODUSELOR FURNIZATE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 12:00
Locul: CENTRUL JUDETEAN DE RESURSE SI ASISTENTA EDUCATIONALA BACAU -STR.OITUZ 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIE DIN CADRUL CENTRULUI DE RESURSE SI ASISTENTA EDUCATIONALA BACAU
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PLICURILESIGILATE CU OFERTELE VOR FI INAINTATE PANA LA DATA de 03.09.2008 la sediul Centrului Judetean de Resurse si Asistenta Educationala Bacau-str.Oituz 24 , ora 12.D0CUMENTATIILE TEHNICE ALE PRODUSELOR SOLICITATE SE POT OBTINE DE LA FAX 0234557300 SAU LA SEDIUL UNITATII PANA LA DATA DE 02.09.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2008 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer