Licitatie Publica - Echipament si cizme cauciuc
Anunt de participare numarul 96271/19.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295
Adresa postala: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Nicoara, Tel.0264/592481, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0264/597553, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament si cizme cauciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.02295 Cluj-Napoca
alte unitati militare, dupa caz, conformcontractelor subsecvente ce vor fi incheiate
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 537, 860RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipament de cizme cauciuc, combinezoane, costume vatuite, esarfa panza impotriva prafului, saci de dormit, esarfe albe, manusi tricotate albe, saci individuali pentru rufe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39522540-4 - Saci de dormit (Rev.2)
18130000-9-Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
18424000-7-Manusi (Rev.2)
18812200-6-Cizme de cauciuc (Rev.2)
18935000-2-Saci de rufe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cizme cauciuc 8.480, 00
Combinezon12.000, 00
Costum vatuit6.000, 00
Esarfa impotriva prafului4.000, 00
Saci de dormit10.900, 00
Esarfa alba3.000, 00
Manusi tricotate albe2.000, 00
Sac individual pentru rufe 12.000, 00
Valoarea estimata fara TVA: 3, 537, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot, conform fisei de date a achizitiei.Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: de la bugetul de statModalitati de plata: conform O.U.G. 34/2009 si fisei de date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 si 45 din O.U.G. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificat inregistrare;
Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original sau copie legalizata, din care sa rezulte urmatoarele informatii:
- obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : Bilanturi contabile si conturile de profit si pierdere pentru ultimii 3 ani, in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare: valoarea cifrei de afaceri anuale (in cel putin unul din anii prezentati) sa fie cel putin egale cu valoarea estimata a lotului(-rilor) pentru care a depus oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii :1.Buletine de analizasau rapoarte de incercare , in original sau copie legalizata, valabile pentru anul in curs, emise de un laborator de analiza neutru acreditat RENAR, care sa ateste ca materialeledin care sunt confectionate produsele, corespund specificatiei tehnice din caietul de sarcini.
2.O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (formularul nr. 8)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare: 1.Prezentareabuletinelor de analiza sau rapoartelor de incercare a materialelor de baza cu precizarea tuturor caracteristicilor tehnice ale acestora prezentate in specificatia tehnica pentru loturile pentru care s-a depus oferta;Va fi respinsa oferta care nu indeplineste cerintele minime prevazute de caietul de sarcini.2.Operatorul economic sa faca dovada livrarilor de produse (din aceiasi grupa CPV) de o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care a depus oferta. In acest scop, lista prezentata va fi insotita de certificari/confirmari din partea beneficiarilor. Listele si certificarile/confirmarile vor fi depuse separat pentru fiecare lot in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
O singura runda.Elementele: pretul, fara identitatea ofertantilor si a preturilor, conform fisei de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-857/12.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S11-013611 din 16.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 08:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 09:30
Locul: Sediul U.M. 02295, compartimentul achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana care are imputernicire din partea operatorului economic participant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia mixta de contencios administrativ si fiscal, conflicte de munca si asigurari sociale din cadrul Tribunalului Cluj
Adresa postala: Calea Dorobantilor nr. 2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-595844, Adresa internet (URL): www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02295
Adresa postala: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264592481, Email: [email protected], Fax: 0264597553, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2010 15:13