Licitatie Publica - Echipament si software informatic
Anunt de participare (utilitati) numarul 140662/21.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Licitatii si Contracte Proiecte Europene , Serviciul Pregatire Documentatii Initiere Proceduri, Tel. +40 213199565/122198, In atentia: Toma Mirela, Email: [email protected], Fax: +40 213192432, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipament si software informatic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul CNCF ?CFR? SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr 38 Bucuresti, in conditia de livrare DDP - Delivered Duty Paid
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament si software informatic
ECHIPAMENTE:
SISTEM PC: Imprimanta A3, color : Imprimanta A3, monocrom;Imprimanta A4, monocromImprimanta A4, color;Copiator, monocrom, A3Copiator , color, A3SOFTWARE
MICROSOFT PROJECT 2010 EnglishADOBE ACROBAT STANDARDAUTOCAD 2010 LT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30120000-6-Echipament de fotocopiere si de tiparire offset (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
48300000-1-Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistica, planificare si productivitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente informatice si software informatic 1429755 lei fara TVA, din care
ECHIPAMENTE:
SISTEM PC: 112 bucati577.920 lei fara TVA
Imprimanta A3, color :20 bucati68.192 lei fara TVA
Imprimanta A3, monocrom;8 bucati31.044 lei fara TVAImprimanta A4, monocrom73 bucati105.463 lei fara TVA
Imprimanta A4, color;11 bucati29.967 lei fara TVA
Copiator, monocrom, A314 bucati127.148 lei fara TVA
Copiator , color, A38 bucati88.650 lei fara TVA
SOFTWARE
MICROSOFT PROJECT 2010 English112 bucati238.672 lei fara TVA
ADOBE ACROBAT STANDARD98 bucati146.187 lei fara TVA
AUTOCAD 2010 LT4 bucati16.512 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 429, 755RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in suma de 25.000 leicare va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, la un curs mediu afisat de BNR, valabil cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(Formular nr.2) 5% din valoarea contractului de produse, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduriprevazute in Anexele la Contractele de Finantareaferente obiectivelor de investitii , finantate in cadrul POS-T 2007-2013, atat prin FC cat si prin FEDR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1EligibilitateaAutoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.
Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excludereaconform art. 180 .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A
Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/tert sustinatorCerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere.- De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Formularul B1. Se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se depun in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociatCerinta nr. 3Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1din OUG nr. 34/2006 .Nota:
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Florin Georgescu- Ministrul Finantelor, Ovidiu Silaghi-Ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Cristian Ghibu-Director General, Sorin Trandafirescu-Director General Adjunct Proiecte Europene, Corneliu Cretu Director General Adjunct Economic, Monica Mihaileanu-Director DLCPE , Florin Tomescu-Director DAJRU, Director DMTPE- Leonard Papuc, Nicolae VLAD ?Sef Serviciu PDIP, Sef Serviciu PMPE-Luca Irimes, Sef Serviciu ACPE- Florina Mirica , Sef Serviciu CACPE-Roxana Dragomir, Toma Mirela ?Sef Proiect , Mirela Laudat-Consilier Juridic, Georgiana Preda - Consilier Juridic, Mariana Buholt-Consilier Juridic, Ionut Melinte-Consilier Juridic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Formularul B2 ?in original.Formularul se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant.Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul B3?in original.Se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant.Dovada privind calitatea de IMM, daca este cazul.
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)?- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc la- Formulare.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original Cerinta nr. 1- Obiectul de activitate si forma de inregistrareCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie .Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 : Cifra de afaceriFisa de informatii generale (Formular G) din care sa rezulte cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului de a sustine contractul de furnizare in valoarea egala sau mai mare decat 2.500.000 lei - formularul se depune in original.Conversia valorilor se va face la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei;
Anul 2010:1 euro =4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro =4, 2379 leiIn cazul in care ofertantul invoca sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere financiara din partea tertului, incheiat in forma autentica, intocmit conform art. 11^1 din HG 925.
Demonstrarea cifrei de afacerise face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Experienta similara.
Exp. similara se va dovedi prin depunerea listei furnizarilor de produse in ultimii 3 ani, in original, care va contine val., cantitate, modul de indeplinire a oblig. si beneficiarii.Ofertantul tb sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare celor licitate in val. egala sau mai mare decat 1.250.000 lei (se prezinta cel putin unul sau a unui numar maxim de trei documente/contracte/procese verbal receptie care sa confirme livrarea de produse similare).In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind exp. similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit cf art. 11^1 din HG 925/2006.Conversia val. se va face la cursul leu/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro =4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro =4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro =4, 2379 lei Demonstr. exp. sim se face fie de of, fie de un sg sust. fara cumularea.acestor
Cerinta nr. 2 -Certificat de conformitateSe vor prezenta certificate de conformitate pentru produsele livrateIn cazul in care ofertantul este furnizor si nu producator , acesta trebuie sa depuna documente care sa ateste originea produselor de la producatorii de echipamente si software.
Asigurarea calitatii
Prezentarea SR EN ISO 9001:2008 ? managementul calitatii sau a
unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma certificareasistemului de management al calitatiipentru firmele furnizoare.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.In cazul in care firma/firmele furnizoare nu detine/detin certificat/certificate SR EN ISO 9001:2008, acestia trebuie sa prezinte alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim 70 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel mentionat la lit. a) se acorda punctaj astfel: P=(pret minim/pret n x 70)
2.
Termenul de livrare
30%
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre termenele de livrare se acorda punctajul maxim 30 de puncte; b) Pentru alt termen decat cel mentionat la lit. a) se acorda punctaj astfel: P=(termen minim/termen n x 30)(1) Perioada de livrare minima acceptata de autoritatea contractanta este de 5 zile, iar cea maxima acceptata de autoritatea contractanta este de 30 zile;
-a) pentru cea mai mica perioada de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 puncte; b) alta perioada decat cea prevazuta la lit. a), se acorda punctaj astfel: P n = (cea mai mica perioada/ perioada n) x 30; c) pentru o perioada de livrare mai mica decat cea minima acceptata de autoritatea contractanta (la alin.1), nu se acorda punctaj suplimentar ;d) pentru o perioada de livrare mai mare decat cea maxima acceptata de autoritatea contractanta (la alin.1), oferta este considerata neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/4/79/12.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 11:00
Locul: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania (Palat CFR), acces poarta A, cam 38, et 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta BI/CI sau pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduriprevazute in Anexele la Contractele de Finantareaferente obiectivelor de investitii , finantate in cadrul POS-T 2007-2013, atat prin Fondul de Coeziune cat si prin Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192432, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14.2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizatain limba romana.3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.4. Intreaga documentatie de atribuire este postata in cadrul anuntului de participare din SEAP (www.e-licitatie.ro).5. In cazul in care doi ofertanti clasati pe locul I au acelasi punctaj se va declaracastigator ofertantul care are pretul cel mai mic.In cazul in care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal si preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.6.Cf art.45, alin.2 din OUG 34/2006, Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi(se va prezenta Formular D, daca este cazul).7. Cf. art.44 din OUG 34/2006, in cazul asocierii se va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere semnat de catre ofertanti (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). In cazul declararii ofertantuluica si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2, coroborat cu art.55, alin.(2), lit.b)din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica Resurse Umane
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213151117, Fax: +40 213151117, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 10:19