Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipament tehnologic pt. procesarea in vid a unor straturi subtiri den nitrura de titan ( ETPV-SSNT)


Anunt de participare numarul 109128/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Unirii, nr.313, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Punct(e) de contact:  Marlen Ghita, Tel. 0213468297 int.122, Email:  [email protected], Fax:  0213468299, Adresa internet (URL):  www.icpe-ca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipament tehnologic pt. procesarea in vid a unor straturi subtiri den nitrura de titan ( ETPV-SSNT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INCDIE ICPE-CA Bucuresti, Splaiul Unirii 313, sector 3, corp J, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipament tehnologic pt. procesarea in vid a unor straturi subtiri den nitrura de titan ( ETPV-SSNT)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42924300-2 - Echipament de pulverizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 784, 289RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 15685 lei, conform cerintelor din fisa de date a achizitiei, Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA, conform cerintelor din fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat din fonduri comunitare in curs de derulare POS CCE-AXA II, Proiect nr. 104, Acronim PROMIT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii priv.eligib.formularul 12 conf. Manualului operational(Semnat cu nume in clar de reprez. legal sau imputernicit si stampilat).Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OU 34, formularul 12 conf.Manualului operational.Ofertantul are obligatia de a prezenta certif. priv.obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asig. sociale, emise de Organele competente, in orig. sau copie legaliz.conform OUG 34/2006. Ofertantul economic sa nu fi avut si sa nu aiba conflict de interese cu Autoritatea Contractanta.
OBS. Documentele de mai sus vor fi semnate cu nume in clar de reprez. legal sau imputernicit si stampilate.
Pers. juridice / fizice romane: cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de ORC in original sau copie legalizata in care sa se mentioneze si cu privire la autorizarea functionarii;CUI;altele echivalente.
OBS.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau cu mentiunea "conf. cu orig.?, semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate.
Pers. juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: documente prin care se dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine, echivalente cu cele solicitate persoanelor juridice din Romania.OBS. Documentele de mai sus se vor depune traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil sau extras de bilant.OBS. Documentul de mai sus va fi prezentat in copie legalizata sau cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilat
- declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
OBS. Documentul de mai sus va fi semnat cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 1568578 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale ofertantii vor depune :
- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- declaratie referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
- informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii ( eventual organismul angajat de catre ofertant in acest scop);
- informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului;
- informatii privind masurile de protectia mediului, aplicabile in timpul indeplinirii contractului;
- informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze (completarea formularului 12 G) ;
SolicitatXNesolicitatSe solicita formularul 12D din Manualului operational pentru atribuirea contractelor de achizitie publica.
Experienta similara in domeniu
OBS. Documentele de mai sus vor fi semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate
Autorizatii de livrare
Autorizatii de instalareAutorizatie de atestare a calificarii in vederea instruirii personalului beneficiaruluiOBS. Documentele de mai sus vor fi prezentate, daca este cazul, in limba romana (traducere legalizata) sau in copie legalizata / cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate cu nume in clar de reprezentantul legal sau imputernicit si stampilate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?ofertantul a incheiat cel putin un contract in valoare de minim 200000 lei?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice
40%
Descriere:
3.
asistenta tehnica la elaborarea tehnologiei de acoperire cu TiN
5%
Descriere:
4.
garantie
5%
Descriere:
5.
service postgarantie
5%
Descriere:
6.
asigurarea cu piese de schimb
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POS CCE-AXA II proiect nr. 104, acronim PROMIT
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 12:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 13:00
Locul: INCDIE ICPE-CA Bucuresti, Splaiul Unirii 313, sector 3, corp J, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a INCDIE ICPE-CA si ofertantii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE-AXA II, proiect nr. 104, acronim PROMIT
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor CNSC
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Unirii nr. 37 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. +40214083781, Email:  [email protected], Fax:  +40214083781, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic INCDIE ICPE-CA
Adresa postala:  Splaiul Unirii 313, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Tel. 0213468297, Email:  [email protected], Fax:  0213468299, Adresa internet (URL):  www.icpe-ca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer