Licitatie Publica - Echipamente - 30 hot spots , 30 camere IP , 2 servere ,un dispecerat , inclusiv instalarea si configurarea acestora, in cadrul proiectului ,,HOT SPOTS Cresterea calitatii serviciilor de internet in Arad si Oroshaza cod proiect HURO/101/272/1.2.2.? derulat
Anunt de participare numarul 142215/01.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Nora Grosan, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Unitateade Implementare a Proiectului, Tel. +40 257284334, In atentia: Nora Grosan, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Unitateade Implementare a Proiectului, Tel. +40 257284334, In atentia: Nora Grosan, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bulevardul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: registratura generala, Tel. +40 257282850-316, In atentia: Nora Grosan, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente - 30 hot spots , 30 camere IP , 2 servere , un dispecerat , inclusiv instalarea si configurarea acestora, in cadrul proiectului , ,HOT SPOTS Cresterea calitatii serviciilor de internet in Arad si Oroshaza cod proiect HURO/101/272/1.2.2.? derulat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente - 30 hot spots , 30 camere IP , 2 servere , un dispecerat , inclusiv instalarea si configurarea acestora in cadrul proiectului , ,HOT SPOTS Cresterea calitatii serviciilor de internet in Arad si Oroshaza? cod proiect HURO/101/272/1.2.2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32413100-2 - Rutere de retea (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
32333200-8-Camere video (Rev.2)
48823000-3-Servere de fisiere (Rev.2)
51610000-1-Servicii de instalare de computere si de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente - 30 hot spots , 30 camere IP , 2 servere , un dispecerat , inclusiv instalarea si configurarea acestora, in cadrul proiectului , ,HOT SPOTS Cresterea calitatii serviciilor de internet in Arad si Oroshaza cod proiect HURO/101/272/1.2.2.? derulat in cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Ungaria Romania 2007-2013
Valoarea estimata fara TVA: 896, 774.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8.967, 74 lei. Echivalenta leu/valuta este cursul BNR din data publicarii anun?ului de participarePerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Moduri de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante (art. 86 din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009), sau- ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului, din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus. Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669, sauConform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicurile continand propunerea tehnica si propunerea financiara.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa Formularul nr. 14 Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie prin instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Aut.Contr.Aut. Contr. urmeaza sa alimenteze contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna exec. in documentatia de atribuire. Aut.contr.va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al Aut. Contr. care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a Aut.Contr. in favoarea careia este constituita gar., in sit.prev. la art. 91. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul general al Municipiului Arad 2%- Fonduri externe nerambursabile 85%- Bugetul de stat 13%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu FORMULARUL 12A. In cazul unei asocieri sau a unui ter? sus?inator fiecare asociat sau ter? sus?inator este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiain conformitate cu FORMULARUL 12B. In cazul unei asocieri sau a unui ter? sus?inator fiecare asociat sau ter? sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.-Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind participarea la procedura de achizitie cu oferta independenta, conform FORMULARULUI 12 C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu FORMULARUL 7. Persoanele cu functie de decizie in organizarea si desfasurarea prezentei achizitii sunt: dl Gheorghe Falca- Primar, dl. Catalin Titiriga - Viceprimar, dl. Levente Bognar- Viceprimar, d-na Claudia Macra- Administrator Public, d-na Ardelean Lia ? consilier local , dl.Bilcea Ovidiu-Sergiu ? consilier local, d-na Cismasiu Mariana ? consilier local, dl.Ciupe Ionel ? consilier local, dl.Czister Kalman ? consilier local, dl. Dolha Ioan? consilier local, dl.Farcas Ioan, dl.Galis Florin- consilier local, dl.Ghilinita Gheorghe ? consilier local, dl.Gligor Teodor ? consilier local, dl.Lazurca Adrian?Catalin ? consilier local, dl.Lupas Marin ? consilier local, dl.Maris Florin ? consilier local, dl.Mihuta Tristan Gheorghe ? consilier local, dl.Mosneag Ovidiu ? consilier local, d-na Nicsanu Marcela?Ana ? consilier local, d-na Simona Geanina Popa Pistru ? consilier local, d-na Rotaru Viorica ? consilier local, dl.Rus Eugen-Vasile ? consilier local, dl.Varga Glad-Aurel ? consilier local, dl.Vlaicu-Hergane Traian-Ion ? consilier local, presedinte cu drept de vot al comisiei de evaluare, d-nul Cristian Iuliu Gravrea, Biroul Achizitii Publice, Informatica din cadrul Primariei Municipiului Arad - membru, d-na Nora Grosan ? consilier Biroul Activitati Culturale din cadrul Primariei Municipiului Arad, membru- Puie Ciprian, consilier juridic , consilierBiroul Achizitii Publice, Informatica din cadrul Primariei Municipiului Arad - membru, d-na Maria-Lotte Kenderessy , consilier Serviciul Programe Europene de Dezvoltare din cadrul Primariei Municipiului Arad - membru de rezerva, d-na Iuliana Babusanu, consilier Serviciul Programe Europene de Dezvoltare din cadrul Primariei Municipiului Arad - membru de rezerva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Ofertantii vor prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul local. Ofertantii vor prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca in luna anterioara celei in care se depun ofertele ofertantul nu se inregistreaza cu datorii neachitate la bugetul general consolidat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat sau bugetul local, sau care prezinta certificate fara valabilitate la data deschiderii.
-Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii IMM: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia privind incadrarea in categoria IMM-urilor, conform Formularului 14(daca este cazul) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului: Ofertantii vor prezenta Certificatul emis de ORC (copie conforma cu originalul) . Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.echipamente - 30 hot spots , 30 camere IP , 2 servere , un dispecerat , inclusiv instalarea si configurarea acestora , in cadrul proiectului , ,HOT SPOTS Cresterea calitatii serviciilor de internet in Arad si Oroshaza?cod proiect HURO/1001/272/1.2.2Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si prezenta fisa de informatii generale ? inclusiv date referitoare la nivelul mediei cifrei de afaceri din ultimii 3 ani corespunzatoare domeniului de activitate aferent contractului. Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de minim 1.000.000lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro =4, 2099 RONAnul 2011:1 euro =4, 2379 RONAnul 2012:1 euro =4, 4560 RONOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari similare in ultimi 3 ani: Ofertantii vor prezenta lista privindprincipalele furnizari similare fectuate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor)
Experienta similara: Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), au derulat cel putin cel putin un contract de furnizare ?i cel mult 3contracte de furnizare similare cu obiectul contractului in valoare cumulata de minim.800.000 lei Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (constatator, recomandare, process verbal de receptive) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa con?ina informa?ii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cuobliga?iile contractuale
Informatii privind personalul de care dispune in vederea indeplinirii contractului: Ofertantii vor prezenta lista personalului propus pentru instalarea echipamentelor ce fac obiectul contractului, CV-urile acestora semnate in original. Atunci cand un grup deoperatorieconomici depune o oferta /candidatura comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Incazulincareofertantul/candidatul isidemonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180
Informatii privind asociatii/subcontractantii
Aceasta lista ca fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legaliza va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii Aceasta lista ca fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legaliza va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele furnizari similare effectuate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor). Se va completa : FORMULARUL 12E. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRSe va completa FORMULARUL B3Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (constatator, recomandare, process verbal de receptive) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa con?ina informa?ii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cuobliga?iile contractualeOfertantii vor prezenta lista personalului propus pentru indeplinirea contractului si CV-urile acestora semnate in orginalOfertantul-liderul Asociatiei va complete: Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii ? Formular 12G.Aceasta lista ca fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legaliza va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tututror asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2013 11:00
Locul: B-dul Revolutiei nr.75, Directia Tehnica, sala 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Echipamente - 30 hot spots , 30 camere IP , 2 servere , un dispecerat , inclusiv instalarea si configurarea acestora, in cadrul proiectului , ,HOT SPOTS Cresterea calitatii serviciilor de internet in Arad si Oroshaza cod proiect HURO/101/272/1.2.2.?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc care au preturi egale, departajarea acestora se va face in urma reofertarii preturilor de catre operatorii economici aflati in aceasta situatie, in plicuri inchise si sigilate, ce vor fi deschise simultan la o data stabilita
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atatc sunt cele prevazute la art 256^2 din OUG 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2013 13:15