Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Echipamente electronice


Anunt de participare numarul 92109/10.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900338, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina Stoian, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Echipamenteelectronice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizarea, livrarea, montarea (instalarea) echipamentelor, punerea in functiune si instruirea utilizatorilor intra in sarcina furnizorului si se vor realiza la sediul Universitatii Maritime din Constanta situata in Constanta, str.Mircea cel Batran nr.104.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente necesare infiintarii si echiparii unor laboratoare, in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cantitatile si specificatiile caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 446, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I: 1.225 lei, respectiv290 euro;Lot II: 1.394 lei, respectiv330 euro;Lot III: 1.521 lei, respectiv360 euro;Lot IV: 317 lei, respectiv75 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Serviciul Public de Impozite; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor.
b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilantul contabil din anul precedent; 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica; 2.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; 3. Experienta similara; 4.Informatii referitoare la personalul de specialitate; 5.Recomandarisau Documente constatatoare din partea altor beneficiari/ clienti- trei; 6.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare sau declaratie pe propria raspundere in cazul neexistentei de obligatii contractuale in desfasurare; 7.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii propriu ISO 9001/2000 sau alte sisteme de asigurarea calitatii bazate pe seriile de standarde europene; 8.Autorizare pentru livrarea produselor; 9.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii producatorului ISO 9001/2000; 10.Certificat de respectare a standardelor de mediu: ISO 14001; 11.Subcontractanti. Se va completa lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Se vor lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada incheierii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare de produse similare, a carui valoare minima per contract sa fie de: -LOT I: 36.757 lei, respectiv 8.700 euro, -LOT II: 41.827 lei, respectiv 9.900 euro, -LOT III: 45.629 lei, respectiv 10.800 euro, -LOT IV: 9.506 lei, respectiv 2.250 euro, sau a cel mult trei contracte de furnizare de produse similare, a caror valoare minima cumulata sa fie de: -LOT I: 61.261 lei, respectiv 14.500 euro, -LOT II: 69.711 lei, respectiv 16.500 euro, -LOT III: 76.048 lei, respectiv 18.000 euro, -LOT IV: 15.843 lei, respectiv 3.750 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantie produs
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu specificatiile din Fisa de date a achizitiei. Procesul repetitiv se refera la pretul ofertei.Numarul de runde: 1Durata unei runde: 1 zi(24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_EE
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 10:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata din raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr.31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/55.13.45, Email: [email protected], Fax: 0241/61.02.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 5 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 256^2(1) lit b)/OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea maritima din Constanta, Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/66.47.40/130, Email: [email protected], Fax: 0241/61.72.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer