Licitatie Publica - Echipamente necesare in vederea imbunatatirii portalului instantelor de judecata
Anunt de participare numarul 109223/09.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamentenecesare in vederea imbunatatirii portalului instantelor de judecata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Ministerului Justitiei , str. Apollodor nr. 17, sect. 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentenecesare in vederea imbunatatirii portalului instantelor de judecata, hardware si softwareArticol 1 - Server tip 1Articol 2 - Sasiu pentru server tip IArticol 3 - Server tip 2Articol 4 - Sistem extern de stocare de date (SAN)Articol 5 - Firewall hardwareArticol 6 - Switch L3Articol 7 - RouterArticol 8 - Switch L2Articol 9 - Rack cu 2 UPS si consolaArticol 10 - Solutie software pentru management servere
Articol 11 - Solutie software firewall si publicare in InternetArticol 12 - Sistem gestiune baze de dateArticol 13 - Microsoft Windows Server 2008 R2 Itanium sau echivalent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Articol 1 - Server tip 1 - buc 10
Articol 2 - Sasiu pentru server tip I - buc 1Articol 3 - Server tip 2 - buc. 10Articol 4 - Sistem extern de stocare de date (SAN)Articol 5 - Firewall hardware - buc 2 (1 pereche)Articol 6 - Switch L3 - 2 buc
Articol 7 - Router- buc 1
Articol 8 - Switch L2 - buc 6
Articol 9 - Rack cu 2 UPS si consola- buc 1Articol 10 - Solutie software pentru management servere - buc 1
Articol 11 - Solutie software firewall si publicare in Internet - buc 1Articol 12 - Sistem gestiune baze de date - buc 1
Articol 13 - Microsoft Windows Server 2008 R2 Itanium sau echivalent- buc 1
Valoarea estimata fara TVA: 3, 613, 435RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part: orice forma agreata de legis.in vigoare in cuantum de 72.000 lei.Gar de buna exec: 5% din val fara TVA a contr.constit prin orice forma agreata de legis.in vigoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul de stat alocat Ministerului Justitiei. Contractul va fi incheiat la momentul identificarii fondurilor bugetare aferente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea printr-un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Declaratie privind eligibilitatea ( FORMULARUL 1)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181( FORMULARUL 2).
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale.( Formularul 3)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificare ISO 9001 pentru producator
2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti ? cel putin o recomandare din care sa rezulte ca s-a finalizat cu succes un contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele solicitate de Ministerul Justitiei din punct de vedere a specificatiilor tehnice.3.Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca se respecta normele de protectia muncii in domeniul de activitate.Autorizatiile emise de persoane juridice straine voi fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
74877/10/27.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
orice alta limba oficiala a U.E. (tradusa si legalizata in limba romana)
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la deschiderea ofertelor, in baza unei imputerniciri/delegatii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
?Conform art.6 alin.1 din H.G. numarul 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta poate initia procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica fara ca sursele de finantare sa fie identificate, cu mentiunea ca acestea trebuie identificate in momentul semnarii contractului de achizitie publica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 40.21/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40.21/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. 037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 17:32