Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente


Anunt de participare numarul 93690/02.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
sc poliprod sa
Adresa postala: str. stirbei voda, nr.11, Localitatea: Horezu, Cod postal: 245800, Romania, Punct(e) de contact: dumitru gery buse, Tel.0744393682, Email: [email protected], Fax: 0250861327, Adresa internet (URL): www.poliprodhorezu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie privata
Activitate (activitati)
Altele: fabricarea materialelor plastice in forme primare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str Stirbei Voda, Nr 11, Horezu, jud Valcea, Romania.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42994200-2 - Utilaje pentru prelucrarea materialelor plastice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Feliator vertical contur de taiere
Feliator orizontal contur de taiere
Valoarea estimata fara TVA: 494, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 9.000 Ron (50% pentru IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie schema de ajutor de stat avand ca obiectiv acordarea de ajutoare de minimis
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici. Se solicita legalizarea asocierii daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat (valabil la data deschiderii ofertelor), eliberat de D.G.F.P. Administratia Finantelor Publice (original sau copie legalizata), sau similar pentru companii externe; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ( valabil la data deschiderii ofertelor) eliberat de primarie (original sau copie legalizata), sau similar pentru companii externe.5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (in original), sau similar pentru companii externe;
6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, sau similar pentru companii externe.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateBilantul 2008 vizat si inregistrat de organele competente.Fisa de informatii generale.Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani, formular B2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti prezentarea a cel putin trei recomandari (inregistrata, datata, semnata si stampilata) cu privire la calitatea produselor similare livrate si a modului de indeplinire a obligatiilor contractuale;2. Autorizare de livrare din partea producatorului (in cazul operatorilor economici care nu sunt producatori);3. Documente emise de organisme acreditate gen ISO, licente de fabricatie4. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;5. Declaratie subcontractanti;
6. Declaratie angajament pentru service.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 11:30
Locul: Str Panait Mosoiu, Nr 1, Craiova, cod postal 200395, judetul Dolj, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii si/sau persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie schema de ajutor de stat avand ca obiectiv acordarea de ajutoare de minimis pentru dezvoltarea si modernizarea intreprinderilor, gestionata de Ministerul Finantelor Publice Actiuni generale (HG 1164) si contributie proprie SC Poliprod SA
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Pitesti, sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Adresa postala: Str.Victoriei, Nr. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248 219375, Fax: 0248 219376, Localitatea: pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consililul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic SC Poliprod SA
Adresa postala: Adresa postala: Str Stirbei Voda, Nr 11, Horezu, Localitatea: horezu, Cod postal: 200000, Romania, Tel.0250.861.298, Email: [email protected], Fax: 0250.861.327
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2010 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer