Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente, aplicatii software integrare in dotarea existenta pentru formarea (realizarea) Sistemului Integrat Vamal de Securizarea Frontierei


Anunt de participare numarul 106800/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala:  str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Punct(e) de contact:  Alexandru Nastase, Tel. 3102778, In atentia:  Sef serviciu Alexandru Nastase, Email:  [email protected], Fax:  3102778, Adresa internet (URL):  www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente, aplicatii software integrare in dotarea existenta pentru formarea (realizarea) Sistemului Integrat Vamal de Securizarea Frontierei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediiule birourilor vamale si A.N.V. mentionate in tabelul din Fisa de date a achizitiei
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE CE URMEAZA A SE INTEGRA IN DOTAREA EXISTENTA, APLICATII (PACHETE) SOFTWARE SPECIALIZATE PENTRU INDEPLINIREA CERINTELOR CE REZULTA DIN LEGISLATIA EUROPEANA SI NATIONALA PRECUM SI DIN RAPORTUL EVALUATORILOR COMUNITARI ELABORAT IN URMA MISIUNII DE MONITORIZARE A FRONTIERELOR TERESTRE PENTRU INDEPLINIREA CONDITIILOR DE ADERARE LA SPATIUL SCHENGEN IN VEDEREA REALIZARII SISTEMULUI INTEGRAT VAMAL DE SECURIZAREA FRONTIERELOR EXTERNE ALE UNIUNII EUROPENE CU TERMINAL TRIPLU (A.N.V. I.G.P.F.R. SI M.A.I. - BIROUL NATIONAL S.I.R.E.N.E.) PARTE INTEGRANTA A SISF SI BAZA A ASIGURARII ADERARII ROMANIEI LA SPATIUL SCHENGEN IN TERMENUL ASUMAT - FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE (INCLUSIV PROIECT TEHNIC) SI INSTRUIREA PERSONALULUI AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
48730000-4-Pachete software de securitate (Rev.2)
48782000-3-Pachete software pentru managementul stocarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament de scanat mijloace de transport = 3 buc.(Birourile vamale: Sculeni, Stanca-Costesti, Constanta Sud Agigea);
Soft integrator general pe frontiera Schengen, cu terminal triplu = 1 buc. (Autoritatea Nationala a Vamilor aparat central ? soft integrator (1 terminal la A.N.V.-D.S.A.O.V., 1 terminal la I.G.P.F.R. si 1 terminal la M.A.I.- Biroul National S.I.R.E.N.E));
Upgrade echipamente de scanat mijloace de transport existente = 8 buc.(Birourile vamale: Halmeu, Sighet, Siret, Albita, Giurgiulesti, D.J.A.O.V. Constanta (Constanta Port), Portile de Fier I, Moravita).
Valoarea estimata fara TVA: 35, 905, 163RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.10.2010 pana la 01.07.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare, in suma fixa de 160000 euro echivalent in lei (IMM 50%)2.Garantia de buna executie 5% din pretul contractului fara TVA (IMM 50%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea -formular 1,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006-formular 2,
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 3,
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator ORC, Declaratie IMM;
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Scrisoare de bonitate,
2.Cifra de afaceri-formular 4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(2007-2009) minim 8 milioane euro (IMM 50%)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista de experienta similara in ultimii 3 ani-formular 52.Declaratie privind echipamentele-formular 6
3.Informatii personal tehnic-formular 7
4.ISO 9001/2000 sau echivalent pt.producator si ofertant; curiculum vitae personal
5.Autorizare livrare produse-formular 8
6.Alte autorizari: a) Echipament de scanat mijloace de transport: Autorizatie de securitate radiologica de produs emisa de C.N.C.A.N. sau de organisme similare din U.E. care respecta tratatul Euratom pentru produsul ofertat;
b) Echipament de scanat mijloace de transport): Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear ? manipulare emisa de C.N.C.A.N. sau echivalent emisa de organisme similare din U.E. care respecta tratatul Euratom pentru produsul ofertat;
7.ISO 14001/2005 sau echivalent ofertant,
8.OHSAS 18001/2005 sau echivalent ofertant
9.Informatii privind subcontractantii-formular 9
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.suma contractelor prezentate va fi de minim 30 milioane lei3.a) 1 (un) departament de dezvoltare aplicatii software (minim 5 persoane);b)1 (un) departament de service - manipulare (minim 5 persoane), posesori permis de exercitare, minim nivel I/II emis de C.N.C.A.N. sau autoritati similare din Uniunea Europeana care respecta Tratatul Euratom;c) minim 2 puncte de lucru ? service ? , din care unul in Bucuresti si unul in tara (se accepta orice forma de constituire a service-ului astfel incat sa fie asigurata interventia in maxim 6 ore in orice locatie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatiile referitoare la licitatia electronica sunt prezentate in Documentatia de atribuire atasata anuntului
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Nationale a Vamilor, str.Matei Millo nr.13, sector 1, Bucuresti, camera 3, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este accesibila oricarui operator economic, direct, nerestrictionat si deplin prin mijloace electronice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 0213195180/81/83, Email:  [email protected], Fax:  0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - ANV
Adresa postala:  str.Matei Millo nr.13, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010144, Romania, Tel. 0213155858, Fax:  0213158251, Adresa internet (URL):  www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer