Licitatie Publica - ECHIPAMENTE AUXILIARE CAZAN COTA 92 (P.A.R. SI CANALE AER SI GAZE«, - LN4 BLOC4
Anunt de participare (utilitati) numarul 134415/31.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Produse Energie, Tel. +40 0253372556, In atentia: inginer GROZA AURELIAN, Email: [email protected], Fax: +40 0253371590, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Adresa postala: Str. Eneregticianului, nr. 25, judetul GORJ, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253372590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ECHIPAMENTE AUXILIARE CAZAN COTA 92 (P.A.R. SI CANALE AER SI GAZE«, - LN4 BLOC4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ECHIPAMENTE AUXILIARE CAZAN COTA 92 (P.A.R. SI CANALE AER SI GAZE) ? LN4 BLOC4 , COD CPV 42163000-9, cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42163000-9 - Generatoare de aburi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este obligatorie ofertarea tuturor loturilor, fiind obligatorie ofertarea tuturor tipodimensiunilor si cantitatilor din fiecare lot ofertat conform Anexei nr. 1.
Valoarea totala fara TVA: 4.115.151, 40 LEI
din care : lotul I = 694.960, 20LEI; lotul II = 1.276.123, 20LEI; lotul III = 1.925.491, 40LEIlotul IV = 218.576, 60LEI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 115, 151.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se regaseste in Anexa B-Loturi.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 in vigoare, art.86.In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278^1 din O.U.G. 34/2006. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin.2 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Completare model prezentat in FORMULARE. Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului , fara TVA. Modul de constituire a G.B.E., conform H.G. 925/2006 in vigoare, art. 90 si Hotararea 1045/2011. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006 (cu modificarile ulterioare), art.92.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
Prezentarea declaratiei conform Formular A (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Prezentarea declaratiei conform Formular B (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori). Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
NOTA: In cazul tertului sustinator sunt aplicabile numai punctele a, c1 si d, art. 181 din O.U.G. 34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.
Aceasta declaratie se va prezenta, pe langa ofertant, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica ? formular C.
Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Dir. Genereal : dr. ing. Trotea Tiberu
- Dir. DirectieTermocentrala: ing. Pisc Ion
- Dir. Economic: ec. Scurtu Maria
- Dir. Comercial: ing. Rebedea Ion
- Dir. directie E.M.ROVINARI: ing. Davitoiu Gheorghe
-Dir.directieInvestitii: ing. Tudorescu Vasile
-Dir. directie Resurse umane: cons. Jrd. Olaru Sorin
- -Membrii comisiei de evaluare
4. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - formularul D.
Prezentarea Formularului »CERTIFICAT«de participare la procedura cu oferta independenta din Ordinul ANRMAP nr. 314/12.10.2010
5. Informatii generalePrezentarea Formularului E (informatii generale despre ofertant) . Persoane juridice/fizice romane ? Certificat constatator in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc Certificat constatator in original, daca acesta nu l-a prezentat la deschiderea ofertelor.
2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin:
- 1.100.000 lei pentru ofertantii lotului nr.1;
- 2.300.000 lei pentru ofertantii lotului nr.2;
- 3.600.000 lei pentru ofertantii lotului nr.3;
- 380.000 lei pentru ofertantii lotului nr.4.
Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul F
Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirmelivrarea de produsesimilare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin:
-690.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 1;
-1.270.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 2;
-1.920.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 3;
-215.000 lei pentru ofertantii lotului nr. 4.
Formularul G
Informatii referitoare la echipamentele tehniceIn cazul in care ofertantul nu este producator, formularul G si formularul 4, vor fi completate cu datele producatorului.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii .
Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Formular 5
Certificate sau alte documente emise de beneficiari ai produselor ofertate.
Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin un certificat sau alt document emis dinpartea unor beneficiari/clienti (model conform formularul nr.5) sau o copie dupa un document constatator, din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau similare.
Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei, operatorilor economici, conform art. 165 din O.U.G. 34/2006 si art. 38 din H.G. 925/2006.Elementul care face obiectul procesului de ofertare, este pretul ofertei. LE se desfasoara intr-o runda de o zi lucratoare.Pretul ofertei nu poate fi decat imbunatatit.Daca mai multi operatori economici prezinta oferte egale, la licitatia electronica, cu pretul cel mai scazut, se va solicita reofertarea propunerilor financiare, pana la departajare.Operatorul declarat castigator dupa finalizareaLE va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexele acestuia (centralizatoare etc), cu pretul final licitat, in original, datat, semnat de catre reprezentantul legal si stampilat.Oferta imbunatatita (noua oferta financiara ), se depune in original la registratura S.C. CER S.A., in termen de maxim trei zile de la finalizarea fazei electronice (data intrari la registratura unitatii).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2012 10:00
Locul: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantii care fac dovada ca sunt intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile solicitate, conform Legii nr. 346/2004, art16, alin2..2.Ofertantul este obligat sa prezinte eventualele obiectiuni asupra proiectului de contract si alte clarificari pentru elaborarea ofertei, in conditiile prevazute in OUG nr34/2006 si HG925/2006.Sub rezerva respingerii ofertei prezentate, ofertantul poate prezenta obiectiuni de fond asupra clauzelor contractuale din proiectul de contract, dar comisia inainte de a lua o hotarare are obligatia de a incerca negocierea cestora.3.Toate documentele minime de calificare solicitate prin Fisa date a achizitiei, trebuie sa fie obligatoriu prezentate in ofertele depuse, in caz contrar oferta va fi respinsa (exceptie situatia in care ofertantul prezinta o declaratie pe propria raspundere).Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Se va preciza in mod obligatoriu perioada de valabilitate a ofertei, termenul de scadenta la plata al facturilor si modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului. Documentele din plic vor fi certificate de o persoana autorizata din cadrul societatii ofertante care va mentiona: prezentul este conform cu originalul semnat si stampilat.4In cazul ofertantilor ce prezinta oferta individuala + sustinere, oferta comuna ca asociati, oferta comuna + sustinere, cerintele privind situatia personala, capacitatea de executare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, se aplica conform Anexei nr2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.5.In cazul ofertelor admisibile si potential castigatoare clasate pe primul loc, care au acelasi pret se va solicita o noua oferta financiara , in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, pana la stabilirea ofertei castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006 cu modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI S.A. , Str. Eneregticianului, nr. 25, judetul GORJ, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 00253372556-339, Fax: +40 0253372590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 14:53