Licitatie Publica - Echipamente birotice (computere, imprimante si scaner)
Anunt de participare numarul 23161/11.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: Piata Libertatii nr 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Dezvoltare, Achizitii publice, Investitii, Tel.0266364494, In atentia: Ilyes Szilard, Email: [email protected], Fax: 0266364753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: p-ta Libertatii nr. 27., Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Dezvoltare, Achizitii publice, Investitii, Tel.0266-364.494, In atentia: Ilyes Szilard, Email: [email protected], Fax: 0266-364.753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 27., Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Dezvoltare, Achizitii Publice, Investitii, Tel.0266-364.494, In atentia: Ilyes Szilard, Email: [email protected], Fax: 0266-364.753, Adresa internet (URL): www. primariagheorgheni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente birotice (computere, imprimante si scaner)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La adresa Municipiului Gheorgheni: 535500-Gheorgheni, P-ta Libertatii nr. 27. cam 29.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se cumpara: 7 computere, 2imprimante laser, 1 scaner cu livrare la adresa Municipiului Gheorgheni, cu posibilitate de repunere in functiune in maxim 4 ore de la defectrare, conform cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231000-7 - Computere si imprimante (Rev.1)
30216110-0-Scanere informatice (Rev.1)
30216120-3-Echipament de recunoastere optica a caracterelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 computere, 2 imprimante laser, 1 scaner
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000 si 6, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantia produselor, inclusiv pt. componente de minimum 24 de luni de la receptia marfii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se plateste din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, se solicita autentificarea asocierii ofertantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru functionabilitatea continua a echipamentelor, trebuie ca defectiunile aparute in perioada de garantie sa fie posibil remediate in maxim 4 ore de la sesizarea in scris a acestuia.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita confirmarea platii taxelor si a impozitelor la bugetul general consolidat.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Declaratia privind eligibilitatea (Formular 12A).Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formular 12B).Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular 12C).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. (Formular 12D)
Grafic de timp pentru indeplinirea sarcinilor: (Formular 2G)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 12:00
Locul: 535500-Gheorgheni, P-ta Libertatii nr. 2, camerea: 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, membrii comisiei de adjudecare, persoane autorizate din partea UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles nr.6, sect. 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213-104.641, Email: [email protected], Fax: 0213-104.642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
"Contestatia poate sa fie depusa in cel mult 10 zile de la data luarii de cunostinta de catre de conterstator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal". Se are in vedere articolele 266-287 din OU34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel.0266-364.494, Email: [email protected], Fax: 0266-364.753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 13:29