Licitatie Publica - Echipamente control acces
Anunt de participare numarul 97458/06.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Adresa postala: str.DINU VINTILA nr.10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Corol Daniela, Tel.0216107095, Email: [email protected], Fax: 0212100454, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente control acces
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Dinu Vintila, nr. 10, sect. 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente control acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
44521110-2-Broaste de usa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 compus din:
1. Controller extern acces Honeywell - 026815.10 sau echivalent 7 bucati,
2. Punct control acces tip I 72 complete,
3. Punct control accestip II 35 complete,
4. Dispozitivcontrol acces ACS-1 cod Honeywell 026250.02 sau echivalent 6 bucati,
5. Dispozitivcontrol acces ACS-2plus cod Honeywell 026547 sau echivalent 6 bucati,
6. Cititor cartela proximitate cod Honeywell 026390.00 sau echivalent 24 bucati,
7. Interfata extensie memorie 128kb cod Honeywell026253.00sau echivalent 80 buc,
8. Interfataethernetcod Honeywell026840.28sau echivalent 4 bucati,
9. Interfata RS232 cod Honeywell026840.03 sau echivalent 10 bucati,
10.Interfata RS485 cod Honeywell 026693 cu separare de potential sau echivalent 12 bucati,
11.Interfata RS485cod Honeywell 026692 fara separare de potential sau echivalent 7 bucati.LOTUL 2 compus din:
1. Yala electromagnetica cod Honeywell 019040 sau echivalent 84 bucati.LOTUL 3 compus din:
1. Tastatura acces tip AC-C32 sau echivalent - 46 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 462, 848.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 6.000 lei, pentru Lotul 1. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul general consolidat al statului. Plata se face prin ordin de plata, in maxim 10 zile bancare de la data semnarii Procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;
3. Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara
4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul
5. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;
2. Bilantul contabil la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare pentru livrarea produselor;
2. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii;
3. Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului;
4. Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2010 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, prin accesarea documentelor depuse in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau instanta judecatoreasca competenta
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 332 12 40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 10, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021 410 65 50 / 6853, Email: [email protected], Fax: 021 610 25 58
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 16:00