Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente cu montaj ( 29 panouri cu afisaj electronic) aferent proiectului ? Sistem de informare si comunicare facil pentru cetateni ? panouri informative, cod SMIS 31468


Anunt de participare numarul 131208/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala:  Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0256-408453, In atentia:  Ec. Corina Radu, Email:  [email protected], Fax:  0256-408477/204177, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara - Centru Consiliere Cetateni, parter camera 12, ghiseul 9 sau 10
Adresa postala:  B-dul C.D. Loga, nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente cu montaj ( 29 panouri cu afisaj electronic) aferent proiectului ? Sistem de informare si comunicare facil pentru cetateni ? panouri informative, cod SMIS 31468
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La locatiile precizate in caietul de sarcini, de pe raza Municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona echipamente cu montaj- 29 panouri cu afisaj electronic aferent proiectului ?Sistem de informare si comunicare facil pentru cetateni ? panouri informative, cod SMIS 31468. Se vor achizitiona si monta 26 panouri cu afisaj electronic monocolore, 3 panouri cu led cu afisaj electronic policolore, un server, o camera video, o camera foto digitala si un laptop, pentru a informa corect si complet cetatenii Municipiului Timisoara cu privire la activitatea administratiei publice locale si imbunatatirea partiiparii cetatenilor la procesul decizional al administratiei publice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231300-0 - Ecrane de afisare (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor furniza echipamente cu montaj, 29 panouri cu afisaj electronic aferent proiectului ?Sistem de informare si comunicare facil pentru cetateni ? panouri informative, cod SMIS 31468, ,. Se vor achizitiona si monta 26 panouri cu afisaj electronic monocolore, 3 panouri cu led cu afisaj electronic policolore, un server, o camera video, o camera foto digitala si un laptop, in conformitate cu cerintele din Fisele tehnice care sunt anexa la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 438, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 68.763 lei - val. 90 zile de la data depunerii ofertei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare; buget stat, buget local si Fondul European de Dezvoltare Regionala. Plata facturilor catre achizitor conform articolului 21 din contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare nu se solicita legalizarea asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere in temeiul art.180 si 181 din OUG 34/2006; Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 ; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului; Fisa de informatii generale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri
Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: - (2008, 2009, 2010): de minim 4.500.000 lei2. Bilantul contabil la data de 31.12.2010 inregistrat la organele competente si dovada inregistrarii acestuia.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Resurse umane
3Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. a) Ofertantul are obligatia de a prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b) Ofertantul va face dovada livrarilor de echipamente similare (panouri cu afisaj electronic) prin prezentarea unui sau mai multor contracte de furnizare echipamente similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 3.000.000 lei. 2.a) Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de care dispune , sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, pentru derularea contractului;b) Ofertantul va nominaliza minim: 2 experti IT (hardware) specilaizati pentru operatiuni de instalare, configurare si service pentru panourile informationale; 1 expert IT specilaizat in tehnologii de dezvoltare software (software livrat impreuna cu panourile);2 electricieni autorizati ANRE grad II B;1 inginer constructor, pecializarea constructii metalice;1 persoana responsabila direct de indeplinirea contractului, care va fi conducatorul echipe.3. Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii , precum si acordurile de subcontractaredaca (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala a procedurii: licitatie electronica-conform art.42-44 alin 2-HG nr.1660/2006, art.165 alin.2-OUG 34/2006.Ofertare: pretul ofertei.L.E.incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S92-150650 din 13.05.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2011 11:00
Locul: Bv.C.D Loga nr.1, Primaria Mun. Timisoara, Sala de licitatii a Serv.Achizitii Publice (parter)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli de crestere, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de crestere, din cadrul programului Operational Regional 2007 ? 2013, contract de finantare 2029 din 25.07.2011, - cod SMIS 31468
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: Buget Local, buget stat si Fondul European de Dezvoltare Regionala.Documentatia de atribuire se pune la dispozitia operatorilor economici interesati la adresa www.e-licitatie.ro(anexata prezentului anunt), La aceiasi adresa vor fi postate si raspunsurile la clarificari. Informatii referitoare la documentele care insotesc oferta, Opis documente, Imputernicirea, declaratia privind calitatea de participant la procedura si Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Stravropoleos, nr.6 - Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Bulevardul C.D. Loga, nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300030, Romania, Tel. 0256-408.453, Email:  [email protected], Fax:  : 0256.408477, Adresa internet (URL):  www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer