Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECHIPAMENTE DE ACCES SI DE COMUTATIE


Anunt de participare numarul 117199/19.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE - UNITATEA MILITARA 0201 BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.323A, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060044, Romania, Punct(e) de contact:  EUGEN CIUTARU, Tel. 0212022200, 0212022250, 0212022251, 0212022296, In atentia:  COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Email:  [email protected], Fax:  0213151611, 0212234132, Adresa internet (URL):  www.stsnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECHIPAMENTE DE ACCES SI DE COMUTATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Destinatia finala a produselor este sediul achizitorului situat in Splaiul Independentei nr.323 A, sector 6, Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 971, 632.48EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de echipamente de telecomunicatii (echipamente de acces si comutatie / echipamente de comutatie), destinate realizarii transportului / comutatiei serviciilor de voce utilizand mediul de transport in tehnologie digitala si care au capabilitatile tehnice necesare preluarii serviciilor de voce furnizate in tehnologie TDM in retele digitale cu arhitectura Next Generation Network CLASS 4 si CLASS 5, cu integrarea serviciilor de voce in facilitatile oferite de acest tip de arhitectura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32522000-8 - Echipamente de telecomunicatii (Rev.2)
32552330-9-Aparate de comutare telefonica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Max. 442 ? min. 66 complete ?Echipament comutatie voce? - cod CPV32522000-8 si max. 9 ? min.1 complete ?Sistem de comunicatii portabil?, esalonate astfel:
Echipament comutatie voce 4 abonati max. 254 cpl. - min.34 cpl.
Echipament comutatie voce tip Imax. 140 cpl. - min.24 cpl.
Echipament comutatie voce tip II max.48 cpl. - min. 8 cpl.
Sistem de comunicatii portabilmax.9 cpl. - min. 1 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 971, 632.48EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 82.000, 00 lei, valabilitate minim 90 zile de la data stabilita ca termen limita de depunere a ofertei. Detalii in sectiunea 1. Pct.VI.3 din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat. Plata produselor se face in lei (RON), prin virament, cu OP, in contul furnizorului deschis la trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Obligatoriu: Neincadrarea in prevederile art.180-181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: 1. Declaratie privind situatia personala; 2.Cazier fiscal pentru persoana juridica; 3.Cazier judiciar pentru persoana juridica; 4.Cazier judiciar pentru fiecare dintre administratorii si persoanele imputernicite sa reprezinte legal societatea; 5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare; 6.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale. B) Obligatoriu: Respectarea prevederilor ordinului ANRMAP nr.314 / 2010. Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. C) Obligatoriu: Respectarea prevederilor art.69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta Extras din Registrul actionarilor/asociatilor. D) Obligatoriu: inregistrare legala ca persoana juridica/fizica autorizata si indeplinirea conditiilor de functionare specifice activitatii CAEN in care se inscrie obiectul acordului-cadru. Se va prezenta: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoane imputernicite, precum si faptul ca indeplineste conditiile de functionare specifice pentru activitatea CAEN in care se inscrie obiectul acordului-cadru (obligatoriu cod CAEN 2630 sau 4652 sau 4742 sau 4743); 2.Certificat de inregistrare fiscala (Cod Unic de Inregistrare / Cod fiscal).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta: 1. Formularul ?Informatii generale?.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare se va prezenta: "Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului", incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic sa aiba o medie a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru, pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), mai mare sau egala cu valoarea de 500.000, 00 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; 2. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar pentru confirmarea livrarilor inscrise in Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (in original sau copie legalizata); 3. Informatii privind : organizarea controlului calitatii in cadrul societatii, personalul contractual propriu desemnat pentru asigurarea controlului calitatii sau, organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea calitatii si echipamentele tehnice utilizate pentru asigurarea controlului calitatii. 4. Declaratie de conformitate EC/CE emisa de producator sau certificate ori alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, prin care se atesta conformitatea produselor livrate cu specificatiile sau standardele relevante aplicabile si cu normele si recomandarile UE in ceea ce priveste securitatea si interoperabilitatea electrica si electrostatica, securitatea operatorului uman, emisiile sonore sau de radiatii, ergonomia si fiabilitatea; 5. Autorizatii emise de producatorii echipamentelor sau de partenerii autorizati ai acestora, din care sa reiasa in mod clar faptul ca ofertantul este autorizat sa vanda echipamentele ofertate si sa asigure garantia acestora; 6. Informatii privind subcontractantii.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale se va prezenta: 1.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. ofertantul a livrat efectiv (individual sau ca asociat/subcontractant), in ultimii 3 (trei) ani, produse similare in valoare cumulata egala sau mai mare cu 370.000, 00 euro fara T.V.A.2. ofertantul asigura calitatea produselor livrate sens in care dispune de personalul/organismul tehnic de specialitate si de echipamentele tehnice necesare pentru asigurarea controlului calitatii;3. ofertantul comercializeazaproduse cu origine controlata si parametri tehnico-functionali corespunzatori nivelului de performanta inscris in specificatii sau standarde relevante din domeniu.4. ofertantul este autorizat sa livreze produsele ofertate si are capacitatea sa asigure inlocuirea/ repararea acestora, pe parcursul perioadei de garantie.5. in cazul in care se intentioneaza subcontractarea unei parti a acordului-cadru se va preciza partea/partile din acordul-cadru care urmeaza a se subcontracta si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
PRETUL urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare. Informatii detaliate in Sectiunea 1. Pct.IV.2 din documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
31126 / 17.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Bucuresti, Splaiul Independentei 323A, sector 6, pav.A, cam.201
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului pe baza unei imputerniciri scrise din care sa reiasa numele si prenumele, seria si numarul documentului de identitate cu care se legitimeaza si mandatul acordat.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conditii specifice acordului-cadru: 1. LICENTA DE EXPLOATARE SI DREPTURI INTELECTUALE 2. INSTRUIREA PERSONALULUI - Detalii in sectiunea 1. Pct.III.1-2 din documentatia de atribuire.Documentatia de atribuire este disponibila si pe site-ul autoritatii contractante (http: \\www.stsnet.ro), sectiunea ?achizitii publice?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse la CNSC in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE - UNITATEA MILITARA 0201
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI nr.323A, sector 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  060044, Romania, Tel. +40212022200, Email:  [email protected], Fax:  +40213151611, Adresa internet (URL):  www.stsnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2011 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer